logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uniwersalny obiektyw zoom formatu DX - Nikon rozszerza linię obiektywów Nikkor Z

  PR 13.10.2021, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon zaprezentowała dzisiaj obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR, który charakteryzuje się doskonałą jakością zdjęć i wszechstronnością, zarówno przy krótkiej, standardowej, jak i długiej ogniskowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uniwersalny-obiektyw-zoom-formatu-dx---nikon-rozszerza-linie%CC%A8-obiektywow-nikkor-z,393349,artykul.html

Wspaniały towarzysz podróży, zaawansowany obiektyw formatu DX ma doskonałe parametry optyczne zarówno podczas fotografowania z dużych, jak i małych odległości, przez co sprawdza się w każdej sytuacji – od rozległych krajobrazów po misterne portrety.  

Jest idealny dla osób, które odchodzą od fotografowania smartfonami, ponieważ jest łatwy w użyciu i eliminuje potrzebę noszenia dużej torby fotograficznej. Waży zaledwie 315 g, a jego zakres ogniskowych 18–140 mm zapewnia optymalną równowagę między małą masą, przekładającą się na doskonałą mobilność, a możliwością rejestrowania typowych ujęć podczas podróży.  

Wbudowany system redukcji drgań eliminuje drgania ręki lub aparatu, umożliwiając fotografowanie z czasami otwarcia migawki dłuższym nawet o pięć stopni. W rezultacie pozwala wykonywać ostre, nieporuszone zdjęcia nawet w słabym świetle, zarówno podczas fotografowania w nastrojowych wnętrzach, jak i przy nocnych światłach miasta.

Obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR umożliwia także płynne nagrywanie filmów z ostrym obrazem, co jest dodatkowym potwierdzeniem jego uniwersalności. Jego autofokus jest szybki i znakomicie współpracuje z funkcją AF z detekcją oka w aparacie z serii Z, utrzymując ostrość dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne. Pozwala to rejestrować piękne materiały filmowe z podróży pełnych przygód.

Obiektyw formatu DX skonstruowano z myślą o zapewnieniu ochrony przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Dlatego zastosowano w nim skuteczne uszczelnienie zabezpieczające przed kurzem i kroplami wody, pozwalające na użytkowanie w większości środowisk.

NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR – idealny towarzysz podróży:

  • Wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy formatu DX o doskonałej konstrukcji optycznej
  • Kompaktowy i lekki korpus, idealny w ruchu
  • Doskonały, 7,8-krotny zoom pozwalający mocniej przybliżyć fotografowany obiekt
  • Niesamowicie mała minimalna odległość zdjęciowa 0,20 m przy krótkich ogniskowych
  • Tryb redukcji drgań pozwalający na stosowanie czasów otwarcia migawki dłuższych nawet o 5 stopni, bez obaw o skutki drgania aparatu
  • Elektromagnetyczny mechanizm sterowania przysłoną, wykorzystujący sygnały z aparatu w celu jeszcze dokładniejszego sterowania przysłoną i stabilnego ustalania ekspozycji
  • Doskonały do filmów i zdjęć dzięki łatwym w obsłudze elementom sterującym
  • Uszczelniony w celu ochrony przed pyłem i zachlapaniem

Cena obiektywu NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR wynosi 3 129 PLN.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764