logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uniwersalny obiektyw zoom formatu DX - Nikon rozszerza linię obiektywów Nikkor Z

  PR 13.10.2021, przeczytano 534 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon zaprezentowała dzisiaj obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR, który charakteryzuje się doskonałą jakością zdjęć i wszechstronnością, zarówno przy krótkiej, standardowej, jak i długiej ogniskowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uniwersalny-obiektyw-zoom-formatu-dx---nikon-rozszerza-linie%CC%A8-obiektywow-nikkor-z,393349,artykul.html

Wspaniały towarzysz podróży, zaawansowany obiektyw formatu DX ma doskonałe parametry optyczne zarówno podczas fotografowania z dużych, jak i małych odległości, przez co sprawdza się w każdej sytuacji – od rozległych krajobrazów po misterne portrety.  

Jest idealny dla osób, które odchodzą od fotografowania smartfonami, ponieważ jest łatwy w użyciu i eliminuje potrzebę noszenia dużej torby fotograficznej. Waży zaledwie 315 g, a jego zakres ogniskowych 18–140 mm zapewnia optymalną równowagę między małą masą, przekładającą się na doskonałą mobilność, a możliwością rejestrowania typowych ujęć podczas podróży.  

Wbudowany system redukcji drgań eliminuje drgania ręki lub aparatu, umożliwiając fotografowanie z czasami otwarcia migawki dłuższym nawet o pięć stopni. W rezultacie pozwala wykonywać ostre, nieporuszone zdjęcia nawet w słabym świetle, zarówno podczas fotografowania w nastrojowych wnętrzach, jak i przy nocnych światłach miasta.

Obiektyw NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR umożliwia także płynne nagrywanie filmów z ostrym obrazem, co jest dodatkowym potwierdzeniem jego uniwersalności. Jego autofokus jest szybki i znakomicie współpracuje z funkcją AF z detekcją oka w aparacie z serii Z, utrzymując ostrość dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne. Pozwala to rejestrować piękne materiały filmowe z podróży pełnych przygód.

Obiektyw formatu DX skonstruowano z myślą o zapewnieniu ochrony przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Dlatego zastosowano w nim skuteczne uszczelnienie zabezpieczające przed kurzem i kroplami wody, pozwalające na użytkowanie w większości środowisk.

NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR – idealny towarzysz podróży:

  • Wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy formatu DX o doskonałej konstrukcji optycznej
  • Kompaktowy i lekki korpus, idealny w ruchu
  • Doskonały, 7,8-krotny zoom pozwalający mocniej przybliżyć fotografowany obiekt
  • Niesamowicie mała minimalna odległość zdjęciowa 0,20 m przy krótkich ogniskowych
  • Tryb redukcji drgań pozwalający na stosowanie czasów otwarcia migawki dłuższych nawet o 5 stopni, bez obaw o skutki drgania aparatu
  • Elektromagnetyczny mechanizm sterowania przysłoną, wykorzystujący sygnały z aparatu w celu jeszcze dokładniejszego sterowania przysłoną i stabilnego ustalania ekspozycji
  • Doskonały do filmów i zdjęć dzięki łatwym w obsłudze elementom sterującym
  • Uszczelniony w celu ochrony przed pyłem i zachlapaniem

Cena obiektywu NIKKOR Z DX 18-140mm f/3.5-6.3 VR wynosi 3 129 PLN.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764