logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unlimited – wideocast w Polsat Box Go

  PR 26.05.2024, przeczytano 309 razy
ilustracja

W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz Krzysztof Machajski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unlimited-%E2%80%93-wideocast-w-polsat-box-go,404382,artykul.html

Pierwszy odcinek Unlimited w Polsat Box Go

Krzysztof Machajski zaprasza do studia gwiazdy – osoby, dla których nie ma limitów, które wykorzystują swoją popularność do robienia wielkich rzeczy oraz takie, które swój sukces życiowy lub zawodowy osiągnęły dzięki temu, że żyją unlimited, według własnych reguł i zasad. Pierwszym, niezwykłym gościem jest tancerka, międzynarodowa sędzia taneczna, jurorka w programie „Dancing With The Stars – Taniec z Gwiazdami” – Iwona Pavlović. W szczerej rozmowie z Krzysztofem charyzmatyczna gwiazda z otwartością opowiada o swojej roli w tanecznym show Polsatu, o zmianach i swoim podejściu do życia.

Kluczem do zapraszania gwiazd do nowego wideocastu będą przede wszystkim premiery seriali i programów w Polsat Box Go, ale także bieżące, gorące wydarzenia showbiznesowe. Do udziału zapraszani będą m.in.: aktorzy, sportowcy, artyści, dziennikarze, twórcy. Nie będzie tu ram czasowych czy tematycznych. Wszystko w myśl zasady: tu nie ma żadnych limitów.

Unlimited gwiazda może wyrazić swoje prawdziwe „ja”. Każdy odcinek to okazja, by pokazać, co naprawdę ją napędza i jak wielki wpływ może mieć na rzeczywistość. To nie tylko miejsce na rozmowy. To prawdziwa podróż przez opinie i historie.

Zaproszonych gości oprócz rozmowy czekają też dwa stałe elementy programu:

  • Prasówka – przegląd tego, co sieć i gazety niosą o bohaterach. Jaki obraz malują media? Czy świat mediów odzwierciedla prawdziwe oblicze gości?
  • Vox Populi – własna sonda uliczna. Bezpośrednio z Warszawy, bez żadnych barier, dziennikarze pytają mieszkańców o ich zdanie na temat gości.

Program będzie ukazywał się co dwa tygodnie, w piątki. Będzie dostępny w pakietach: Premium, Start i Polonia oraz w pakiecie Polsat Box Go Plus. W formie audio trafi na platformy Spotify, TIDAL i Apple Music.

Źródło: Polsat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764