logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unlimited dla Adidas Intense Touch

   13.04.2011, przeczytano 2388 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanej na rynek limitowanej serii kosmetyków Adidas Intense Touch (Coty Polska). Działania reklamowe obejmują m.in. konkursy, kampanię z użyciem materiałów POS oraz animacje z hostessami w wybranych punktach handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unlimited-dla-adidas-intense-touch,12369,artykul.html

Podstawowym elementem przygotowanej przez agencję Unlimited kampanii jest ogólnopolski konkurs ''Wygraj 2012'', który potrwa do 8 maja. Uczestnicy konkursu kupują dowolny produkt kosmetyczny marki Adidas i wysyłają SMS-em okrzyk zagrzewający piłkarzy do gry. Głównymi nagrodami w konkursie są 4 zagraniczne wyjazdy dla 2 osób na mecze eliminacyjne piłkarskich Mistrzostw Europy 2012. Dodatkowe nagrody to: 12 kart płatniczych o wartości 2012 zł oraz 2012 oryginalnych piłek Adidas.

Równolegle w sklepach sieci Tesco trwa konkurs pod tytułem ''Wygrywaj intensywnie'', w którym po zakupie dowolnego kosmetyku Adidas można będzie wygrać: 12 iPodów Touch 8GB, 24 bony towarowe Tesco o wartości 300 zł oraz 80 zestawów kosmetyków serii Adidas Intense Touch. Konkurs zakończy się 6 maja.

Konkursy wsparte będą kampanią reklamową z użyciem materiałów POS w punktach handlu nowoczesnego, tradycyjnego oraz drogeriach. W ramach działań marketingowych w wyselekcjonowanych sklepach będą organizowane animacje z hostessami i pokazy piłkarskich tricków w wykonaniu dwukrotnego wicemistrza Europy - Krzysztofa Golonki.

Stronę internetową towarzyszącą kampanii BTL (www.wygraj2012.pl) przygotowała agencja interaktywna Red8 Digital. Agencja Unlimited współpracuje z Coty Polska od października 2010 r.

Źródło: ŁubuDubu PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764