logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UOKiK i Beeffective stworzyli filtr AR do oznaczania reklam przez influencerów

  PR 11.10.2022, przeczytano 818 razy

Digitalowa agencja Beeffective współpracowała z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy stworzeniu filtra AR, dzięki któremu influencer w łatwy sposób oznaczy reklamę, autopromocję czy prezent od marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uokik-i-beeffective-stworzyli-filtr-ar-do-oznaczania-reklam-przez-influencerow,397566,artykul.html

- Naszym zadaniem była rekomendacja, dotycząca jak najbardziej przystępnej mechaniki filtra, oraz jego zaprogramowanie, a kolejno implementacja w środowisku META Spark AR. - wyjaśnia Maciej Goś, Art Director Beeffective.

Filtr AR jest elementem najnowszych wytycznych dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w social media, zawartych w Rekomendacjach Prezesa UOKiKu.

- Dzięki naszemu filtrowi influencer zadba o wyraźne i jednoznaczne oznaczenie reklamy, autopromocji i prezentu. Będzie to też jasny sygnał dla odbiorców, że zna i stosuje się do wytycznych zawartych w naszych Rekomendacjach, a dla nas, że pomaga polecać je dalej. Zachęcamy do testowania i stosowania zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie – mówi Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Źródło: Beeffective - Digital Marketing Agency

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764