logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UOKiK i Beeffective stworzyli filtr AR do oznaczania reklam przez influencerów

  PR 11.10.2022, przeczytano 494 razy

Digitalowa agencja Beeffective współpracowała z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy stworzeniu filtra AR, dzięki któremu influencer w łatwy sposób oznaczy reklamę, autopromocję czy prezent od marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uokik-i-beeffective-stworzyli-filtr-ar-do-oznaczania-reklam-przez-influencerow,397566,artykul.html

- Naszym zadaniem była rekomendacja, dotycząca jak najbardziej przystępnej mechaniki filtra, oraz jego zaprogramowanie, a kolejno implementacja w środowisku META Spark AR. - wyjaśnia Maciej Goś, Art Director Beeffective.

Filtr AR jest elementem najnowszych wytycznych dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w social media, zawartych w Rekomendacjach Prezesa UOKiKu.

- Dzięki naszemu filtrowi influencer zadba o wyraźne i jednoznaczne oznaczenie reklamy, autopromocji i prezentu. Będzie to też jasny sygnał dla odbiorców, że zna i stosuje się do wytycznych zawartych w naszych Rekomendacjach, a dla nas, że pomaga polecać je dalej. Zachęcamy do testowania i stosowania zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie – mówi Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Źródło: Beeffective - Digital Marketing Agency

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764