logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up Up Hippo: Deloitte Digital stworzyła eko-grę dla Pepsico

  PR 18.05.2016, przeczytano 1705 razy
ilustracjastrzałka

Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/up-up-hippo%3A-deloitte-digital-stworzyla-eko-gre-dla-pepsico,28597,artykul.html

Bohaterem Up Up Hippo jest sympatyczny, nieco niezdarny hipopotam, który żeby się ruszyć potrzebuje do pomocy kilku plastikowych butelek. Zgniatając butelkę, gracz pomaga hipopotamowi latać, pływać, skakać i wreszcie ukończyć misję – wyrzucić plastikową butelkę do właściwego pojemnika. Up Up Hippo to prawdziwe edukacyjne wyzwanie: dzieci uczą się, że zgniecione opakowanie zajmuje mniej miejsca w śmietniku, a one same bawiąc się, dbają o naturalne środowisko.

Interfejs i projekt graficzny zainspirowane są powietrzem i tym, co można z niego zrobić. Główny bohater jest balonem, a świat, w którym się porusza, jest pełen nadmuchiwanych elementów. Wygląd gry sugeruje, że to powietrze usunięte ze zgniecionej butelki napędza całą zabawę.

Czy świat można uratować jedną plastykową butelką?

Z pewnością nie, ale jedna butelka może dać początek codziennej walce z nadmiarem śmieci wokół nas. Niezgniecione butelki plastikowe zwiększają o 80% objętość śmieci, co skutkuje częstszym transportem odpadów, gdyż śmieciarki zamiast śmieci, wożą powietrze. Mimo kampanii społecznych, bardzo trudno zmienić przyzwyczajenia dorosłych. Dlatego PepsiCo Polska, dla której agencja Deloitte Digital stworzyła aplikację, ma nadzieję, że wyzwania rzuconego przez Hippo podejmą się z dziećmi również rodzice. 

Tematyka proekologiczna coraz częściej skierowana jest do najmłodszych. Dzieci najszybciej uczą się przez zabawę, a dzięki aplikacji Up Up Hippo zgniatanie butelek staje się przyjemnością – nie obowiązkiem. To prosta droga do kształtowania nawyku prawidłowego gospodarowania plastikowymi odpadami.

Up Up Hippo dostępny jest na iOS i Android
Więcej: upuphippo.com

Źródło: Deloitte Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764