Agencja Up&More kontynuuje oraz poszerza zakres współpracy z liderem wśród branży parkingowej – firmą Interparking Polska. Dotychczasowe działania związane z analityką oraz aktywnościami SEO i SEM zostały poszerzone między innymi o aktywności w kanałach społecznościowych.
Od marca agencja Up&More na rzecz Interparking Polska rozpoczyna komunikację w dwóch kanałach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie. Przyjęta strategia dotyczy kompleksowych działań, począwszy od kreacji, poprzez zoptymalizowane kampanie reklamowe, a skończywszy na marketingu rekomendacji i współpracy partnerskiej. Nowe rozwiązania poszerzają dotychczasowy zakres współpracy obejmujący aktywności SEO/SEM.
- Stawiamy na dostępność, mobilność i bezpieczeństwo. Wierzymy, że właściwie dobrana forma komunikacji w kanałach social media jeszcze bardziej uwydatni nasze nowoczesne rozwiązania. Chcąc docierać do właściwej grupy docelowej, przyjęliśmy koncepcję Up&More, która naszym zdaniem jest najbardziej zasadna pod kątem naszych oczekiwań i potrzeb. W Polsce dysponujemy ponad 16 tys. miejsc parkingowych zlokalizowanych w dziewięciu kluczowych miastach, więc nasza oferta wymaga stałej i bieżącej, dwukierunkowej komunikacji z Klientami – komentuje Maciej Mosiej, COO Interparking Polska
- Rozumiejąc rosnące potrzeby Interparking Polska poszerzamy zakres działań. To kolejny krok w budowaniu świadomości marki w Internecie. Krok niezwykle kluczowy pod kątem wspólnie przyjętej strategii i komunikacji. Wykorzystując popularne kanały social media dotrzemy do potencjalnych Klientów, odpowiednio targetując kampanie, opracowując kreację, publikację treści – potwierdza Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.
Źródło: Up&More