logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Interparking

  PR 11.03.2019, przeczytano 324 razy

Agencja Up&More kontynuuje oraz poszerza zakres współpracy z liderem wśród branży parkingowej – firmą Interparking Polska. Dotychczasowe działania związane z analityką oraz aktywnościami SEO i SEM zostały poszerzone między innymi o aktywności w kanałach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-interparking,381577,artykul.html

Od marca agencja Up&More na rzecz Interparking Polska rozpoczyna komunikację w dwóch kanałach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie. Przyjęta strategia dotyczy kompleksowych działań, począwszy od kreacji, poprzez zoptymalizowane kampanie reklamowe, a skończywszy na marketingu rekomendacji i współpracy partnerskiej. Nowe rozwiązania poszerzają dotychczasowy zakres współpracy obejmujący aktywności SEO/SEM.

- Stawiamy na dostępność, mobilność i bezpieczeństwo. Wierzymy, że właściwie dobrana forma komunikacji w kanałach social media jeszcze bardziej uwydatni nasze nowoczesne rozwiązania. Chcąc docierać do właściwej grupy docelowej, przyjęliśmy koncepcję Up&More, która naszym zdaniem jest najbardziej zasadna pod kątem naszych oczekiwań i potrzeb. W Polsce dysponujemy ponad 16 tys. miejsc parkingowych zlokalizowanych w dziewięciu kluczowych miastach, więc nasza oferta wymaga stałej i bieżącej, dwukierunkowej  komunikacji z Klientami – komentuje Maciej Mosiej, COO Interparking Polska

-  Rozumiejąc rosnące potrzeby Interparking Polska poszerzamy zakres działań. To kolejny krok w budowaniu świadomości marki w Internecie. Krok niezwykle kluczowy pod kątem wspólnie przyjętej strategii i komunikacji. Wykorzystując popularne kanały social media dotrzemy do potencjalnych Klientów, odpowiednio targetując kampanie, opracowując kreację, publikację treści – potwierdza Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764