logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla oficjalnego dystrybutora marki Burton

  PR 05.11.2019, przeczytano 260 razy

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z wyłącznym dystrybutorem sprzętu snowboardowego marki Burton. Działania marketingowe obejmują Google Ads, Facebook Ads i dotyczą zarówno sprzedaży online, jak i wzrostu świadomości marki sklepu stacjonarnego Burton Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-oficjalnego-dystrybutora-marki-burton,384587,artykul.html

Klient Agencji prowadzi sprzedaż online za pośrednictwem serwisu KosmosSklep.pl oraz sklepu stacjonarnego Burton Store w Katowicach. Jako oficjalny partner marki Burton oferuje oryginalne deski snowboardowe, wiązania, buty, ubrania i akcesoria sygnowane logiem producenta rozpoznawalnego przez snowboardzistów na całym świecie.

Agencja odpowiada za realizację kompleksowych kampanii reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads,  w tym dedykowanych rozwiązań e-commerce celem realizacji planów sprzedażowych Klienta. Poszczególne kampanie będę uwzględniały także lokalny charakter punktu sprzedażowego Klienta. Start działań na początku listopada.

- W przypadku realizowanych kampanii kluczowe będzie właściwe targetowanie względem  wieku, profili zainteresowań, intencji zakupowych, a także lokalizacji w przypadku stacjonarnego punktu sprzedaży. Zaznajomienie lokalnej społeczności z marką tzw. tuż za rogiem za pośrednictwem narzędzi on-line to już absolutne „must have” dzisiejszych kampanii marketingowych. W działaniach planowany jest także dynamiczny remarketing, automatyzacja reklam oraz wykorzystanie elementów machine learning – komentuje Tomasz Starzyński, Managing Partner w Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764