Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z wyłącznym dystrybutorem sprzętu snowboardowego marki Burton. Działania marketingowe obejmują Google Ads, Facebook Ads i dotyczą zarówno sprzedaży online, jak i wzrostu świadomości marki sklepu stacjonarnego Burton Store.
Klient Agencji prowadzi sprzedaż online za pośrednictwem serwisu KosmosSklep.pl oraz sklepu stacjonarnego Burton Store w Katowicach. Jako oficjalny partner marki Burton oferuje oryginalne deski snowboardowe, wiązania, buty, ubrania i akcesoria sygnowane logiem producenta rozpoznawalnego przez snowboardzistów na całym świecie.
Agencja odpowiada za realizację kompleksowych kampanii reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads, w tym dedykowanych rozwiązań e-commerce celem realizacji planów sprzedażowych Klienta. Poszczególne kampanie będę uwzględniały także lokalny charakter punktu sprzedażowego Klienta. Start działań na początku listopada.
- W przypadku realizowanych kampanii kluczowe będzie właściwe targetowanie względem wieku, profili zainteresowań, intencji zakupowych, a także lokalizacji w przypadku stacjonarnego punktu sprzedaży. Zaznajomienie lokalnej społeczności z marką tzw. tuż za rogiem za pośrednictwem narzędzi on-line to już absolutne „must have” dzisiejszych kampanii marketingowych. W działaniach planowany jest także dynamiczny remarketing, automatyzacja reklam oraz wykorzystanie elementów machine learning – komentuje Tomasz Starzyński, Managing Partner w Up&More.
Źródło: Agencja interaktywna Up&More