logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Piekarni-Cukierni Grzybki

  PR 14.10.2019, przeczytano 388 razy

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki, której tradycja na polskim rynku sięga ponad 90 lat. Przyjęta strategia marketingowa dotyczy wzrostu świadomości marki w poszczególnych lokalizacjach oraz przełożenia działań on-line na wzrost ruchu w stacjonarnych punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-piekarni-cukierni-grzybki,384329,artykul.html

Up&More odpowiedzialny będzie za zaplanowanie i wdrożenie działań reklamowych w Google, których celem będzie poinformowanie o zróżnicowanej ofercie w sklepach stacjonarnych. Kolejnym krokiem będzie zbudowanie szerokiej widoczności serwisu z naciskiem na lokalny charakter działań.

Tradycja Piekarni Cukierni Grzybki sięga 1927 roku. Od tamtej pory firma nieprzerwanie oferuje szeroką gamę wyrobów piekarskich. Właściciele i pracownicy od lat uczestniczą w międzynarodowych targach, gdzie pogłębiają swoją wiedzę technologiczną oraz poszukują najlepszych rozwiązań w zaopatrzeniu nowoczesnego parku maszynowego zakładów. Obecnie Grzybki oferują nie tylko ponad 30 różnych rodzajów chleba, ale również bułki słodkie i wytrawne, różnorodne wyroby cukiernicze oraz przekąski typu sałatki, kanapki czy śniadania w kubku. Nad recepturami oraz rozwojem działalności pracuje już trzecie pokolenie założyciela piekarni – Henryka Cichowskiego. Od samego początku główne motto firmy brzmi „Tradycja zobowiązuje”.   

-  Odzwierciedlenie działań on-line na realny ruch w poszczególnych sklepach stacjonarnych to dla nas ciekawe wyzwanie. Opracowaliśmy strategię dążącą do lepszej identyfikacji brandu Piekarni Cukierni Grzybki. Zgodnie z celem Klienta, będziemy dążyć do jak najskuteczniejszego dotarcia do społeczności lokalnych – komentuje Adrianna Napiórkowska, Senior SEO Specjalist w Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764