logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Pizza Dominium

  PR 25.02.2020, przeczytano 580 razy

Agencja Up&More rozpoczyna współpracę z Dominium S.A., firmą zajmującą czołowe miejsce na rynku pizzerii. W połowie lutego startuje promocja aplikacji mobilnej Klienta dostępna dla systemów Android oraz iOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-pizza-dominium,385827,artykul.html

Pizza Dominium to sieć ponad 60 restauracji w całej Polsce. Pierwsza restauracja została otwarta w 1993 r. Dzięki dbałości o jakość i pochodzenie produktów Dominium w szybkim tempie przekształciła się w lidera i eksperta kuchni włoskiej. Jest ona również jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się sieci lokali typu casual dining w Europie. W menu Dominium znajduje się ponad 40 rodzajów pizzy, dania kuchni włoskiej, pasty, sałatki, czy włoskie desery.

Agencja Up&More będzie odpowiedzialna za realizację kampanii promującej aplikacje mobilną Klienta, celem wzrostu liczby użytkowników. Działania obejmują ASO (App Store Optimization), czyli proces optymalizacji dążący do osiągnięcia wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, a także kampanie w sieci Google, Facebook Ads oraz reklamy aplikacji w Google Play i App Store.

– Nowa wersja aplikacji mobilnej wprowadza funkcjonalności, dzięki którym zamawianie pizzy będzie jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne, a jej użytkownicy będą mogli poczuć się wyróżnieni, dzięki kierowanym do nich w tym kanale sprzedaży specjalnym ofertom promocyjnym. Powierzyliśmy jej promocję Up&More ze względu na portfolio agencji, efektywne realizacje oraz dogłębną analizę rezultatów w naszej branży – potwierdza Liliana Lesińska, Kierownik Marketingu w Dominium S.A.

– Cieszymy się, że nasze doświadczenie w marketingu aplikacji mobilnych znajduje odzwierciedlenie w postaci nowych kampanii i nowych Klientów. Znamy rynek promocji aplikacji od podszewki, dlatego proponujemy nie tylko samo wyświetlanie reklam, ale również optymalizację ASO – potwierdza Tomasz Starzyński, Managing Partner w agencji Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764