logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla S-Mumo

  PR 09.10.2019, przeczytano 300 razy

Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z S-MUMO.pl Dotychczasowe działania w zakresie kampanii reklamowych on-line zostaną poszerzone o aktywności z obszaru SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-s-mumo,384273,artykul.html

Agencja dotychczas realizowała kampanie efektywnościowe Google Ads oraz Facebook Ads na rzecz sklepu S-MUMO. Obecne poszerza zakres obowiązków o procesy dążące do zwiększenia pozycji serwisu www Klienta w organicznych wynikach wyszukiwania. Up&More będzie również odpowiedzialne za realizację działań przygotowawczych (audytów, wdrożeń) oraz realizację stałych aktywności prowadzonych on-site i off-site.

S-MUMO oferuje sprzedaż internetową asortymentu związanego z rekreacją, m.in. baseny ogrodowe, pontony, trampoliny, materace i akcesoria. Działa na rynku od 2006 roku, sukcesywnie poszerzając zakres oferowanych produktów i podnosząc jakość usług.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją Up&More ze względu na dotychczasowe rezultaty prowadzonych działań. Po owocnej 2-letniej kooperacji nastał czas kolejnych wdrożeń zgodnych z naszymi priorytetami odnoszącymi się do planów sprzedażowych – komentuje Łukasz Prymek z S-MUMO.

- Kontynuacja i poszerzenie działań to dla naszego zespołu kolejna dawka motywacji i satysfakcji. Będziemy dążyć do wypracowania wysoko jakościowego ruchu i zwiększania widoczności serwisu na wybrane frazy kluczowe związane ze sprzedawanym asortymentem naszego Klienta – komentuje Marzena Kamińska, Managing Partner w Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764