logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla S-Mumo

  PR 09.10.2019, przeczytano 61 razy

Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z S-MUMO.pl Dotychczasowe działania w zakresie kampanii reklamowych on-line zostaną poszerzone o aktywności z obszaru SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-s-mumo,384273,artykul.html

Agencja dotychczas realizowała kampanie efektywnościowe Google Ads oraz Facebook Ads na rzecz sklepu S-MUMO. Obecne poszerza zakres obowiązków o procesy dążące do zwiększenia pozycji serwisu www Klienta w organicznych wynikach wyszukiwania. Up&More będzie również odpowiedzialne za realizację działań przygotowawczych (audytów, wdrożeń) oraz realizację stałych aktywności prowadzonych on-site i off-site.

S-MUMO oferuje sprzedaż internetową asortymentu związanego z rekreacją, m.in. baseny ogrodowe, pontony, trampoliny, materace i akcesoria. Działa na rynku od 2006 roku, sukcesywnie poszerzając zakres oferowanych produktów i podnosząc jakość usług.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją Up&More ze względu na dotychczasowe rezultaty prowadzonych działań. Po owocnej 2-letniej kooperacji nastał czas kolejnych wdrożeń zgodnych z naszymi priorytetami odnoszącymi się do planów sprzedażowych – komentuje Łukasz Prymek z S-MUMO.

- Kontynuacja i poszerzenie działań to dla naszego zespołu kolejna dawka motywacji i satysfakcji. Będziemy dążyć do wypracowania wysoko jakościowego ruchu i zwiększania widoczności serwisu na wybrane frazy kluczowe związane ze sprzedawanym asortymentem naszego Klienta – komentuje Marzena Kamińska, Managing Partner w Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764