logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Salistat SGL03

  PR 04.09.2019, przeczytano 290 razy

Agencja Up&More rozpoczyna działania w zakresie marketingu on-line na rzecz promocji produktu z sektora stomatologicznego – salistat SGL03. Współpraca, która  obejmuje kompleksową obecność marki w mediach społecznościowych startuje we wrześniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-salistat-sgl03,383824,artykul.html

Agencja Up&More będzie odpowiedzialna za kompleksową koordynację kanałów social media salistat SGL03 (Facebook, Instagram), w tym kampanie reklamowe prowadzone na obu wspomnianych platformach społecznościowych. W ramach Paid Social będą wykorzystywane różne formaty reklamowe, celem dostarczania kluczowych informacji o produkcie, jego zastosowaniu oraz właściwościach. W planach jest także poszerzenie współpracy o kolejne aktywności z zakresu marketingu online.

Salistat SGL03 to produkt spółki z polskim kapitałem – Nutropharma. Firma działa na rynku dla sektora farmaceutycznego od 1990 roku. Od początku celem spółki jest dostarczanie nowoczesnych, niestandardowych rozwiązań oraz receptur nowych produktów. Oferowane suplementy diety poddawane są rygorystycznym badaniom zgodnie z ustawodawstwem polskim i europejskim. Salistat SGL03 to zaawansowany technologicznie preparat stomatologiczny oparty na  5 aktywnych składnikach, które pomagają zachować zdrowie zębów i jamy ustnej*

- Cieszymy się, że od razu startujemy z szeroko zakrojonymi działaniami social media. Regularne czynności sukcesywnie znajdą przełożenie na realizację celów biznesowych Klienta – potwierdza Marzena Kamińska, managing partner w agencji Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

Dodatkowe informacje:

* Raport z badania w warunkach in vitro: „Przeciwbakteryjne działanie suplementu diety salistat SGL03 zawierającego w składzie Lactobacillus salivarius SGL 03, laktoferynę, GOS oraz olejki cytrynowy i rozmarynowy na Streptococcus pyogenes, Streptococcus sanguinis i Streptococcus mutans” Wykonawca: Jagiellońskie Centrum Innowacji

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764