logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Stowarzyszenia Wólka Center

  PR 06.04.2020, przeczytano 270 razy

Agencja Up&More współpracuje ze Stowarzyszeniem Wólka Center, organizacją wspierającą inicjatywy wielokulturowe wokół relacji handlowych i biznesowych podmiotów z różnych stron świata. Działania prowadzone za pośrednictwem Facebooka mają na celu umocnienie wizerunku Klienta wraz z uwydatnieniem wartości reprezentowanych przez stowarzyszenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-stowarzyszenia-wolka-center,386433,artykul.html

Up&More realizuje aktywności obejmujące obsługę i moderację profilu Klienta na Facebooku, opracowywanie wartościowego contentu oraz angażujących grafik. Strategia dotyczy również większej aktywizacji społeczności, w tym kampanie Facebook Ads z uwzględnieniem różnych formatów.

Stowarzyszenie Wólka Center kształtuje relacje między biznesami z różnych stron świata – Azji, Wietnamu, Chin, Turcji, Indii, Pakistanu, Ukrainy i Polski. Powstało w 2016 roku z inicjatywy największych przedsiębiorców z Centrum Handlowego w Wólce Kosowskiej. Celem jest działalność na rzecz wielokulturowych społeczności skupionych wokół pracowników, klientów i kontrahentów Centrum Handlowego w Wólce Kosowskiej. Na terenie centrum handlowego jest ponad 3000 m2 magazynów i powierzchni handlowej, co czyni to miejsce jednym z największych kompleksów handlowych w Polsce.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Up&More ze względu na adekwatne propozycje promocji naszego stowarzyszenia. Właściwe zrozumienie potrzeb naszej grupy odbiorców oraz zaproponowanie stałych aktywności, to dobry krok dla rozwoju naszej działalności – komentuje Trong Hung Tran, prezes Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości Wólka Center

- Dzisiaj w szczególności warto przenosić relacje biznesowe na poziom wirtualny. Utrzymywanie kontaktów nie tylko jest łatwiejsze i wygodniejsze, ale również pozwala w szybki sposób reagować na zmieniającą się rzeczywistość. A umówmy się, ta rzeczywistość z dnia na dzień może wyglądać inaczej. Media społecznościowe pomagają w kształtowaniu relacji z osobami po drugiej stronie monitora, i to właśnie z rożnych stron świata – komentuje Marzena Kamińska, Managing Partner w Up&More

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764