logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

  PR 12.04.2019, przeczytano 444 razy

Agencja Up&More rozpoczęła kolejne aktywności promocyjne dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Dotychczasowy zakres performance marketingu został poszerzony o działania SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-szkoly-biznesu-politechniki-warszawskiej,382058,artykul.html

Kluczowym celem jest informacja o prestiżowych studiach podyplomowych MBA - Master of Business Administration oraz innych kierunkach biznesowych oferowanych przez Szkołę. W szczególności takich jak Akademia Psychologii Przywództwa czy też Postgraduate Studies in Accounting in Finance przygotowujących do zdobycia kwalifikacji ACCA.

- Jesteśmy dumni z kolejnych działań na rzecz szkoły przynależącej do największej i najstarszej wyższej uczelni technicznej w Polsce. Kontynuacja współpracy jest potwierdzeniem oczekiwanych wyników kampanii i doskonałych rezultatów – potwierdza Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej powstała w 1991 roku. Stworzyli ją wspólnie czterej założyciele: najlepsza polska uczelnia techniczna, Politechnika Warszawska, oraz trzy renomowane szkoły biznesu z Zachodniej Europy - HEC School of Management (Paryż), London Business School (Londyn), NHH Norwegian School of Economics (Bergen). Szkoła od lat jest pełnoprawnym członkiem prestiżowej organizacji European Foundation for Management Development EFMD, utworzonej przez wiodące europejskie szkoły zarządzania.

Źródło: Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764