logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Vertigo Property Group

  PR 16.01.2020, przeczytano 354 razy

Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z Vertigo Property Group, agencją nieruchomości komercyjnych. Dotychczasowa współpraca oparta na kampaniach Google Ads zostanie uzupełniona o działania SEO, będące kontynuacją szerszej strategii w zakresie wsparcia sprzedaży w kanale online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-vertigo-property-group,385337,artykul.html

Agencja współpracuje z firmą Vertigo Property Group od 2018 roku. Od początku realizuje cele marketingowe Klienta dążące do pozyskiwaniu wartościowych leadów. W szczególności uwzględnia kampanie w ekosystemie reklamowym Google z wykorzystaniem odpowiedniego i zróżnicowanego rodzaju reklam, m.in.: rozszerzonych reklam tekstowych, elastycznych reklam w wyszukiwarce, z wykorzystaniem zarówno grafik, jak i wideo.

Up&More w ramach kontynuacji strategii marketingowej poszerza działania o dodatkowy obszar SEO. Stałe aktywności zostały poprzedzone pełnym audytem SEO strony www Klienta.

Vertigo Property Group z sukcesem działa na rynku nieruchomości komercyjnych już od 11 lat. Oferuje szeroki zakres usług związany z najmem oraz wynajmem powierzchni biurowych na terenie Warszawy. Specjalizuje się w pośrednictwie i doradztwie. W swojej bazie posiada ponad 1000 budynków biurowych do wynajęcia. Filarem działalności firmy jest zespół ekspertów, dogłębna wiedza na temat rynku nieruchomości biurowych oraz bieżąca analiza trendów.

- Nasze dotychczasowe działania zaowocowały poszerzeniem zakresu prac, co efektywnie wpłynie na realizację celów wyznaczonych przez Klienta. Zawsze staramy się dobierać narzędzia tak, aby adekwatne wpisać się w obopólną strategię marketingową – potwierdza Marzena Kamińska, managing partner w agencji Up&More.

- W konsekwencji bardzo dobrych wyników kampanii, podjęliśmy decyzję nie tylko o kontynuacji współpracy z Up&More, ale także jej pogłębienia. Zaproponowane aktywności spełniły nasze oczekiwania względem przyszłościowych planów biznesowych – komentuje Tomasz Dyła, managing partner Vertigo Property Group. 

Źródło: Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764