logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Wydawnictwa Nowa Era

  PR 30.03.2020, przeczytano 431 razy

Up&More współpracuje z Wydawnictwem Nowa Era w zakresie promocji portalu edukacyjnego DlaUcznia.pl. Agencja odpowiada za strategię i komunikację brandu za pośrednictwem Facebooka, w tym kampanie realizowane na wspomnianej platformie społecznościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-wydawnictwa-nowa-era,386306,artykul.html

Portal DlaUcznia.pl skierowany jest do uczniów szkół średnich i umożliwia bezpłatny dostęp on-line do materiałów dydaktycznych zgodnych z podstawą programową w szkołach. Tematy przedstawione są w czytelnej i skróconej formie z czterech przedmiotów: matematyki, języka polskiego, języka angielskiego oraz geografii. Materiały zostały opracowane przez ekspertów Wydawnictwa Nowej Ery, lidera wśród wydawców edukacyjnych.

-  Obecny czas jest trudny dla wszystkich stron procesu dydaktycznego, w tym uczniów oraz ich rodziców. Przeniesienie nauczania do świata cyfrowego wymaga również wypracowania skutecznego modelu. Strona DlaUcznia.pl pomaga w powtórkach materiału szkolnego oraz zrozumieniu wielu zagadnień szkolnych w bardzo przystępny i szybki sposób  – komentuje Magdalena Kamińska, Marketing Manager, Wydawnictwo Nowa Era - Cieszymy się z powierzonych zadań naszej Agencji, celem zwiększenia świadomości istnienia portalu wśród młodych odbiorców. Zgodnie z przyjętą strategią będziemy publikować ciekawy content angażujący fanów oraz pozyskujący nowych odbiorców. Nauczanie zdalne w każdym momencie może zaowocować dobrymi wynikami na egzaminach, także w perspektywie przyszłości. Zwłaszcza w niepewnej sytuacji szkolnej, warto docierać do młodzieży za pomocą dostępnych narzędzi on-line oraz informować o takiej możliwości – komentuje. 

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764