logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Zew for men

  PR 26.07.2019, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Up&More dołączyła marka z branży kosmetycznej – ZEW for men. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie obecności marki w internecie - będzie koordynować aktywności reklamowe oraz działania z zakresu zwiększenia widoczności organicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-zew-for-men,383367,artykul.html

ZEW for men to polska marka kosmetyków naturalnych i akcesoriów dla mężczyzn. Firmę wyróżniają dwie linie: myjąca z węglem drzewnym z Bieszczad oraz linia pielęgnacyjna z czarną hubą. Węgiel drzewny wykorzystywany do produkcji pochodzi z dzikich lasów, z ostatnich bieszczadzkich wypalarni węgla, których tradycja sięga ponad 50 lat. ZEW for men produkowany jest w całości w Polsce. Produkty są dostępne zarówno w sprzedaży on-line, jak i m.in. sieci perfumerii Douglas na terenie całego kraju.

Kluczowym zadaniem Up&More będzie wdrożenie strategii pod kątem SEO – zwiększanie pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Równolegle, agencja będzie prowadziła działania reklamowe, których celem będzie zbudowanie rozpoznawalności ZEW for men wśród grup docelowych.

- ZEW for men to unikatowa marka, bazująca w swojej komunikacji na prostocie, naturze oraz najwyższej jakości składnikach. Bardzo się cieszę, że będziemy mogli współtworzyć jej sukces – komentuje Tomasz Starzyński partner zarządzający agencji Up&More.

- Nasza marka cieszy się coraz większym uznaniem, wiemy natomiast, że musimy wykonać jeszcze dużo pracy, aby dalej wzmacniać rozpoznawalność ZEW for men. Wierzę, że dzięki współpracy z Up&More nasze ambitne cele zostaną osiągnięte - mówi Anita Szafranowska, Marketing & PR Manager ZEW for men.

Źródło: Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764