Animal Island, producent wysokiej jakości karmy i akcesoriów dla psów oraz kotów powierzył prowadzenie działań komunikacyjnych w Internecie warszawskiej agencji Up&More. Współpraca obejmuje m.in. pełną obsługę kanałów social media, w tym współpracę z influencerami, działania reklamowe oraz obsługę graficzną brandu.
Zadaniem postawionym przed Agencją było opracowanie nowoczesnej strategii komunikacji marki w działaniach online. W związku z dynamicznym rozwojem spółki i wprowadzaniem nowych produktów do oferty, Agencja będzie odpowiadać za promocję brandu i umacnianie się pozycji Animal Island w segmencie producentów wysokiej jakości karmy i akcesoriów dla psów i kotów w Polsce.
Głównym wyzwaniem było opracowanie nowej koncepcji komunikacji, która w pełni odpowiadać będzie na potrzeby klientów, poszukujących dla swoich pupili produktów najwyższej jakości. Główny nacisk położony został na dalszy rozwój kanałów Social Media – w tym Facebook oraz Instagram. Istotnym elementem budującym relacje marki z klientami jest również intensyfikacja współpracy z influencerami, którzy w naturalny sposób przybliżą produkty nowym klientom.
- Przyjęta przez nas strategia rozwoju marki Animal Island zakłada wzrost rozpoznawalności brandu wśród przyszłych klientów. Posiadając produkty najwyższej jakości chcemy dalej rozwijać ich dostępność, jak również samo ich portfolio, dzięki czemu w niedługim czasie zakładamy istotny wzrost sprzedaży i umocnienie się na tle konkurencji. Agencja Up&More świetnie zrozumiała brief i odpowiedziała na niego kompleksowymi i innowacyjnymi pomysłami, co zadecydowało o jej wyborze – komentuje Grzegorz Suchożebrski, Brand Manager w Animal Island. Liczymy, że tak kompleksowe podejście do aktywności online zaproponowane przez Agencję, będzie ważnym krokiem w dalszym rozwoju marki, dodaje.
Poza komunikacją w mediach społecznościowych, realizowane będą również przez Up&More działania reklamowe w ekosystemie reklamowym Google oraz Facebook, mające na celu budowanie świadomości oraz generowanie wysokiej jakości ruchu na nową stronę marki.
- Indywidualne podejście do przesłanego briefu, wsparte doświadczeniem naszego zespołu w branży produktów dla zwierząt, przełożyło się na możliwość realizacji zaproponowanej strategii. Klientowi zależy na szerokim podejściu komunikacyjnym, w oparciu o najnowsze trendy i potencjał jaki dają obecnie kanały SoMe, co nas niezwykle cieszy! Daje to nam bowiem możliwość kreatywnego podejścia do naszej współpracy i możliwości udziału w ambitnym projekcie, jakim jest rozwój marki Animal Island w Polsce. – komentuje Alicja Kisiel, Social media Manager w Up&More.
Źródło: Up&More