logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More odpowiedzialna za kompleksową komunikację online Animal Island

  PR 06.06.2022, przeczytano 296 razy

Animal Island, producent wysokiej jakości karmy i akcesoriów dla psów oraz kotów powierzył prowadzenie działań komunikacyjnych w Internecie warszawskiej agencji Up&More. Współpraca obejmuje m.in. pełną obsługę kanałów social media, w tym współpracę z influencerami, działania reklamowe oraz obsługę graficzną brandu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-odpowiedzialna-za-kompleksowa-komunikacje-online-animal-island,396163,artykul.html

Zadaniem postawionym przed Agencją było opracowanie nowoczesnej strategii komunikacji marki w działaniach online. W związku z dynamicznym rozwojem spółki i wprowadzaniem nowych produktów do oferty, Agencja będzie odpowiadać za promocję brandu i umacnianie się pozycji Animal Island w segmencie producentów wysokiej jakości karmy i akcesoriów dla psów i kotów w Polsce.

Głównym wyzwaniem było opracowanie nowej koncepcji komunikacji, która w pełni odpowiadać będzie na potrzeby klientów, poszukujących dla swoich pupili produktów najwyższej jakości. Główny nacisk położony został na dalszy rozwój kanałów Social Media – w tym Facebook oraz Instagram. Istotnym elementem budującym relacje marki z klientami jest również intensyfikacja współpracy z influencerami, którzy w naturalny sposób przybliżą produkty nowym klientom.

- Przyjęta przez nas strategia rozwoju marki Animal Island zakłada wzrost rozpoznawalności brandu wśród przyszłych klientów. Posiadając produkty najwyższej jakości chcemy dalej rozwijać ich dostępność, jak również samo ich portfolio, dzięki czemu w niedługim czasie zakładamy istotny wzrost sprzedaży i umocnienie się na tle konkurencji. Agencja Up&More świetnie zrozumiała brief i odpowiedziała na niego kompleksowymi i innowacyjnymi pomysłami, co zadecydowało o jej wyborze – komentuje Grzegorz Suchożebrski, Brand Manager w Animal Island. Liczymy, że tak kompleksowe podejście do aktywności online zaproponowane przez Agencję, będzie ważnym krokiem w dalszym rozwoju marki, dodaje.

Poza komunikacją w mediach społecznościowych, realizowane będą również przez Up&More działania reklamowe w ekosystemie reklamowym Google oraz Facebook, mające na celu budowanie świadomości oraz generowanie wysokiej jakości ruchu na nową stronę marki.

- Indywidualne podejście do przesłanego briefu, wsparte doświadczeniem naszego zespołu w branży produktów dla zwierząt, przełożyło się na możliwość realizacji zaproponowanej strategii. Klientowi zależy na szerokim podejściu komunikacyjnym, w oparciu o najnowsze trendy i potencjał jaki dają obecnie kanały SoMe, co nas niezwykle cieszy! Daje to nam bowiem możliwość kreatywnego podejścia do naszej współpracy i możliwości udziału w ambitnym projekcie, jakim jest rozwój marki Animal Island w Polsce. – komentuje Alicja Kisiel, Social media Manager w Up&More.

Źródło: Up&More

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764