logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More rozszerza współpracę z H+H

  PR 01.08.2019, przeczytano 586 razy

Agencja Up&More poszerza zakres współpracy z firmą z branży budowlanej H + H Polska. Dotychczasowe działania związane z content marketingiem i kampaniami marketingu online zostaną uzupełnione o aktywności związane z SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-rozszerza-wspolprace-z-h%2Bh-,383445,artykul.html

H + H Polska to firma należąca do duńskiej Grupy H+H, producenta i dostawcy elementów ściennych z betonu komórkowego i silikatów w Europie. Na polskim rynku działa od 2006 roku. Jako firma zaangażowana społecznie, przyjmuje ekologiczne rozwiązania i wysokie standardy produktów dedykowanych dla budownictwa energooszczędnego zapewniającego użytkownikom komfort cieplny, akustyczny oraz bezpieczeństwo konstrukcyjne. 

Up&More od początku współpracy realizuje strategię content marketingu w celu dotarcia do sprecyzowanej grupy odbiorców oraz generowania wartościowego ruchu na stronę www. Oprócz tego agencja była odpowiedzialna m.in. za działania reklamowe na LinkedIn oraz kampanie mailingowe. W ostatnim czasie firma H+H zdecydowała się poszerzyć zakres współpracy z agencją o aktywności SEO – czyli działania marketingowe podejmowane w celu uzyskania wysokich pozycji wybranych słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania.

- Profesjonalne podejście oraz efektywne działanie skłoniło nas do poszerzenia współpracy z agencją Up&More. Zaproponowana strategia odpowiada potrzebom reklamowym naszej firmy – komentuje Bożena Dykta Marketing Manager H+H Polska

- Mając na uwadze specyfikację branży jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani poszerzeniem dotychczasowych działań. To świetne świadectwo dla aktywności, które robiliśmy do tej pory - komentuje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Up&More

upmore.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja interaktywna Up&More stawia na analityczne, ilościowe podejście do komunikacji zintegrowanej. Specjalizujemy się w działaniach marketingu online, wiemy, że każde działanie musi być uzasadnione biznesowo i przeliczone na efekt. Agencja wykorzystuje wszystkie dostępne kanały (online oraz offline), używając najbardziej zaawansowanych narzędzi optymalizujących działania komunikacyjne.

Up&More jest certyfikowanym Partnerem Premium Google, uczestnikiem programu Agency of Tomorrow - elitarnego programu dla agencji wyróżniających się dynamicznym rozwojem w branży marketingu internetowego oraz laureatem prestiżowej nagrody Ready To Rock przyznawanej za największą dynamikę wzrostu. Up&More otrzymała także trzy lata z rzędu nominacje w prestiżowym Premier Partner Awards: 2016, 2017 i 2018 roku. Up&More zaufali już m.in.: AmeriGas, Interparking, Marvipol, CAT, Panek SA, Ronson, Edenred, Synexus, Sieć Hoteli DeSilva czy WWF.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764