logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More z konkursem online dla Bakal

  PR 10.06.2019, przeczytano 178 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Up&More odpowiada za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań została opracowana koncepcja kreatywna i mechanika konkursu, landing page oraz intensywna promocja mediowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-z-konkursem-online-dla-bakal,382829,artykul.html

- Jednym z elementów, który doceniliśmy przy wyborze partnera dla tej akcji było mediowe spojrzenie na angażowanie uczestników, ciekawy pomysł i możliwość kompleksowego wsparcia nas w każdym z etapów konkursu – przyznaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal.

Celem konkursu jest promocja produktów Bakal. Po stronie Up&More należy całościowe zarządzaniem konkursem, począwszy od przygotowania scenariusza, dedykowanej strony konkursowej, oraz realizację kampanii w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada także za prowadzenie kanałów social media Bakal. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi niemal 30 000zł. Konkurs trwa od 20 maja do połowy lipca.

-  Przy organizacji tego typu konkursów zawsze trzeba znaleźć złoty środek, aby skutecznie zaangażować konsumentów w uczestnictwo, nie zapominając przy tym o głównym celu, czyli promocji produktów i wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja kreatywna zaowocowała współpracą – dodaje Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Up&More

Dodatkowe informacje:

Bakal to marka należąca do Atlanta Poland S.A. – jednej z największych firm w Polsce importującej i sprzedającej bakalie wykorzystywane do wyrobów cukierniczych. Firma działa na rynku od 29 lat i od początku oferuje produkty oparte na naturalnych składnikach. Dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi, umożliwiającymi przetwarzanie (prażenie, blanszowanie, sortowanie, krojenie, mielenie) orzechów oraz migdałów. Jest również producentem masy marcepanowej i arachipanowej oraz past orzechowych. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady produkcyjne – w Gdańsku oraz we Włocławku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764