logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More z konkursem online dla Bakal

  PR 10.06.2019, przeczytano 141 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Up&More odpowiada za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań została opracowana koncepcja kreatywna i mechanika konkursu, landing page oraz intensywna promocja mediowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-z-konkursem-online-dla-bakal,382829,artykul.html

- Jednym z elementów, który doceniliśmy przy wyborze partnera dla tej akcji było mediowe spojrzenie na angażowanie uczestników, ciekawy pomysł i możliwość kompleksowego wsparcia nas w każdym z etapów konkursu – przyznaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal.

Celem konkursu jest promocja produktów Bakal. Po stronie Up&More należy całościowe zarządzaniem konkursem, począwszy od przygotowania scenariusza, dedykowanej strony konkursowej, oraz realizację kampanii w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada także za prowadzenie kanałów social media Bakal. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi niemal 30 000zł. Konkurs trwa od 20 maja do połowy lipca.

-  Przy organizacji tego typu konkursów zawsze trzeba znaleźć złoty środek, aby skutecznie zaangażować konsumentów w uczestnictwo, nie zapominając przy tym o głównym celu, czyli promocji produktów i wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja kreatywna zaowocowała współpracą – dodaje Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Up&More

Dodatkowe informacje:

Bakal to marka należąca do Atlanta Poland S.A. – jednej z największych firm w Polsce importującej i sprzedającej bakalie wykorzystywane do wyrobów cukierniczych. Firma działa na rynku od 29 lat i od początku oferuje produkty oparte na naturalnych składnikach. Dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi, umożliwiającymi przetwarzanie (prażenie, blanszowanie, sortowanie, krojenie, mielenie) orzechów oraz migdałów. Jest również producentem masy marcepanowej i arachipanowej oraz past orzechowych. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady produkcyjne – w Gdańsku oraz we Włocławku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Arlon Graphics: Teraz po polsku
Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.
Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.
Awans w Os3
Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.
Usługa Not Recommend odzyskała juz ponad 3,9 miliona złotych
Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.
Marka Freeyu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem
W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764