logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More z konkursem online dla Bakal

  PR 10.06.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Up&More odpowiada za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań została opracowana koncepcja kreatywna i mechanika konkursu, landing page oraz intensywna promocja mediowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-z-konkursem-online-dla-bakal,382829,artykul.html

- Jednym z elementów, który doceniliśmy przy wyborze partnera dla tej akcji było mediowe spojrzenie na angażowanie uczestników, ciekawy pomysł i możliwość kompleksowego wsparcia nas w każdym z etapów konkursu – przyznaje Hubert Błaszczak, Marketing Manager Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal.

Celem konkursu jest promocja produktów Bakal. Po stronie Up&More należy całościowe zarządzaniem konkursem, począwszy od przygotowania scenariusza, dedykowanej strony konkursowej, oraz realizację kampanii w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada także za prowadzenie kanałów social media Bakal. Łączna wartość nagród w konkursie wynosi niemal 30 000zł. Konkurs trwa od 20 maja do połowy lipca.

-  Przy organizacji tego typu konkursów zawsze trzeba znaleźć złoty środek, aby skutecznie zaangażować konsumentów w uczestnictwo, nie zapominając przy tym o głównym celu, czyli promocji produktów i wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja kreatywna zaowocowała współpracą – dodaje Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Up&More

Dodatkowe informacje:

Bakal to marka należąca do Atlanta Poland S.A. – jednej z największych firm w Polsce importującej i sprzedającej bakalie wykorzystywane do wyrobów cukierniczych. Firma działa na rynku od 29 lat i od początku oferuje produkty oparte na naturalnych składnikach. Dysponuje nowoczesnymi liniami produkcyjnymi, umożliwiającymi przetwarzanie (prażenie, blanszowanie, sortowanie, krojenie, mielenie) orzechów oraz migdałów. Jest również producentem masy marcepanowej i arachipanowej oraz past orzechowych. Atlanta Poland S.A. posiada dwa zakłady produkcyjne – w Gdańsku oraz we Włocławku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764