logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

  PR 14.06.2018, przeczytano 207 razy

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonentom pakietu Select do 19 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upc-polska-poszerza-swoja-oferte-telewizyjnej-rozrywki-o-kanal-epic-drama,36876,artykul.html

Dzięki współpracy z międzynarodową firmą mediową Viasat World, abonenci UPC Polska mają dostęp do atrakcyjnych kanałów tematycznych oferowanych w polskiej wersji językowej i jakości HD. Oprócz znanych już polskim widzom kanałów Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature, operator wprowadza do oferty kanał Epic Drama, stanowiący zupełnie nową propozycję dla krajowej widowni. Podstawową ofertę stacji stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową.

- Dzięki starannie opracowanej, atrakcyjnej ramówce kanał Epic Drama odniósł już ogromny sukces wśród odbiorców w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Wierzymy, że udostępnienie go również klientom UPC przyczyni się do utrzymania tej pozycji oraz umożliwi nam poszerzenie grona wiernych widzów - mówi Benjamin Groocock, Acting VP Commercial Affairs w Viasat World. - Dołączenie stacji Epic Drama do naszych dotychczasowych propozycji kanałowych jest naturalnym krokiem i konsekwencją długotrwałej współpracy z UPC. Perspektywa poszerzenia oferty programowej o kolejne atrakcyjne pozycje daje naszym widzom gwarancję najwyższej jakości oferty telewizyjnej dostępnej na wyciągnięcie ręki - dodaje.

Propozycje programowe kanału opierają się na najlepszych współczesnych dramatach kostiumowych z całego świata, w tym tytułów wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Australii i Kanadzie. Zasadniczą część ramówki stanowią premierowe pozycje, a tytuły takie jak: “Rozpustnice”, “Zaraza”, “Szpiedzy Waszyngtona”, “Stróż Prawa” czy “Prawdziwa historia rodu Borgiów” zyskały uznanie zarówno wśród krytyków, jak i szerokiej publiczności.

- Bardzo nas cieszy kolejna możliwość poszerzenia oferty Happy Home w obszarze telewizyjnej rozrywki i wierzymy, że bogata propozycja seriali kostiumowych kanału Epic Drama przypadnie do gustu klientom UPC – mówi Ewelina Rabsztyn, CEE Content Director w UPC.

Epic Drama rozpoczął nadawanie w grudniu 2017 roku. Poza Polską oferta stacji dostępna jest w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji oraz na Ukrainie i Węgrzech.

Źródło: UPC Polska

www.upc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z...
Youtube Ads Leaderboard 2018
YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięskie wideo Amazona polubiło aż 232 tysiące osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło...
Ringier Axel Springer Polska wprowadziła na rynek cyfrową platformę wydawniczą. Ring Publishing oferuje rozwiązania zarówno dla redakcji jak i biznesu.
Grupa Polsat, największa polska grupa medialno-telekomunikacyjna zbudowana od podstaw i na bazie polskiego kapitału przez Zygmunta Solorza, niekwestionowany lider polskiej gospodarki, rozwija struktury nadzorcze i zarządcze. Zygmunt Solorz wraz z synami będzie sprawował nadzór właścicielski nad Grupą z poziomu rad nadzorczych.
Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone