logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

  PR 14.06.2018, przeczytano 233 razy

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonentom pakietu Select do 19 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upc-polska-poszerza-swoja-oferte-telewizyjnej-rozrywki-o-kanal-epic-drama,36876,artykul.html

Dzięki współpracy z międzynarodową firmą mediową Viasat World, abonenci UPC Polska mają dostęp do atrakcyjnych kanałów tematycznych oferowanych w polskiej wersji językowej i jakości HD. Oprócz znanych już polskim widzom kanałów Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature, operator wprowadza do oferty kanał Epic Drama, stanowiący zupełnie nową propozycję dla krajowej widowni. Podstawową ofertę stacji stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową.

- Dzięki starannie opracowanej, atrakcyjnej ramówce kanał Epic Drama odniósł już ogromny sukces wśród odbiorców w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Wierzymy, że udostępnienie go również klientom UPC przyczyni się do utrzymania tej pozycji oraz umożliwi nam poszerzenie grona wiernych widzów - mówi Benjamin Groocock, Acting VP Commercial Affairs w Viasat World. - Dołączenie stacji Epic Drama do naszych dotychczasowych propozycji kanałowych jest naturalnym krokiem i konsekwencją długotrwałej współpracy z UPC. Perspektywa poszerzenia oferty programowej o kolejne atrakcyjne pozycje daje naszym widzom gwarancję najwyższej jakości oferty telewizyjnej dostępnej na wyciągnięcie ręki - dodaje.

Propozycje programowe kanału opierają się na najlepszych współczesnych dramatach kostiumowych z całego świata, w tym tytułów wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Australii i Kanadzie. Zasadniczą część ramówki stanowią premierowe pozycje, a tytuły takie jak: “Rozpustnice”, “Zaraza”, “Szpiedzy Waszyngtona”, “Stróż Prawa” czy “Prawdziwa historia rodu Borgiów” zyskały uznanie zarówno wśród krytyków, jak i szerokiej publiczności.

- Bardzo nas cieszy kolejna możliwość poszerzenia oferty Happy Home w obszarze telewizyjnej rozrywki i wierzymy, że bogata propozycja seriali kostiumowych kanału Epic Drama przypadnie do gustu klientom UPC – mówi Ewelina Rabsztyn, CEE Content Director w UPC.

Epic Drama rozpoczął nadawanie w grudniu 2017 roku. Poza Polską oferta stacji dostępna jest w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji oraz na Ukrainie i Węgrzech.

Źródło: UPC Polska

www.upc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764