logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC udostępni telewizję w telefonie

  PR 31.10.2013, przeczytano 2621 razy
ilustracja
Grzegorz Esz

Szybszy internet oraz rozwój cyfrowych usług, w tym na żądanie i aplikacji mobilnych, umożliwiających oglądanie telewizji na smartfonach i tabletach – to cele strategiczne sieci UPC Polska na przyszły rok. Firma, z której usług korzysta dziś półtora miliona gospodarstw domowych, stawia przede wszystkim na ich rozwój i usprawnienie. Nie zmieni się za to polityka cenowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upc-udostepni-telewizje-w-telefonie,20098,artykul.html

 – Internet i telewizja to najważniejsze składowe naszego portfela produktu – mówi Grzegorz Esz, członek zarządu UPC Polska, odpowiedzialny za marketing.

Dlatego firma pracuje nad dalszym ich rozwojem. Już wkrótce prędkość przesyłu danych wzrośnie do 500 Mb/s, najszybszej dostępnej prędkości w Polsce, co znacznie usprawni korzystanie z internetu. Jeszcze w tym roku testy usługi w tej prędkości rozpoczną się w Warszawie, Krakowie, Zakopanem i Pułtusku. Do tej pory klienci mogli liczyć na transfer o prędkości 250 MB/s, który jest najszybszą komercyjną ofertą na rynku, w zasięgu której jest 2,5 mln gospodarstw domowych.

 – Pułtusk jest dla nas istotnym miastem z tej przyczyny, że chcemy być tam w pełni cyfrowi i tylko cyfrowi – tłumaczy Esz.

Firma planuje jednocześnie rozwój aplikacji mobilnych, dostępnych dla klientów UPC na smartfonach i tabletach. Dzisiaj, logując się do systemu, mogą oni przeglądać aktualny program telewizyjny, programować przypomnienia, zapoznać się z ofertą telewizji kablowej, a także nagrywać wybrane programy w pamięci dekodera. Już niedługo te możliwości będą dużo większe.

 – Będziemy wychodzili z TV poza dekoder – mówi Esz. – Chcemy wdrożyć platformę aplikacyjną w przyszłym roku, po to, by świat telewizji kablowej, który dzisiaj jest w dekoderze, był dostępny na przenośnym urządzeniu.

Dla UPC telewizja kablowa jest równie ważna, co internet. Dziś jej odbiorcy mają dostęp do ponad 150 kanałów, w tym kilkudziesięciu w jakości HD. Niedawno firma udostępniła usługę „catch up TV”, dotyczącą na razie programów nadawanych przez Telewizją Polską.

 – Jeśli ktoś przegapił jakiś odcinek serialu, jakieś wydarzenie, nie nagrał go, to może po powrocie do domu „cofnąć się w czasie” i obejrzeć coś, co było wyemitowane wczoraj, godzinę, dzień czy dwa dni temu – tłumaczy Grzegorz Esz.

Niedługo podobne usługi mają być dostępne w ramach innych kanałów telewizyjnych. Firma zapewnia, że mimo rozwoju oferty, nie zmieni się polityka cenowa.

 – Punktem stałym naszej oferty jest współczynnik ceny do jakości – mówi Esz. – Chciałbym, żeby on zawsze był na takim poziomie, jak jest teraz lub lepszym.

Rozwój usług i poszerzenie oferty to jeden z pomysłów sieci UPC na skuteczną walkę o klienta. Z opublikowanego niedawno raportu wynika, ze w okresie od czerwca 2012 do czerwca 2013 firma straciła 30 tys. klientów. Dzisiaj z jej usług korzysta ok. 1,45 mln użytkowników.

Źródło: UPC Polska, Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o...
Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy
6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i...
W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz...
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764