logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC współpracuje z agencją adKing

   15.07.2010, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna adKing na zlecenie UPC stworzyła serwis konkursu internetowego Zatrzymaj Emocje, nawiązującego do zakończonych właśnie Mistrzostw Świata w piłce nożnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upc-wspolpracuje-z-agencja-adking,10953,artykul.html

Agencja odpowiada za projekt i mechanizm strony www.zatrzymajemocje.pl. Serwis bazuje na mechanizmach społecznościowych. Internauci mają możliwość założenia konta, umieszczania zdjęć i filmów przedstawiających ich piłkarskie umiejętności i dokonania, a także oceniania i komentowania materiałów innych użytkowników. Agencja adKing stworzyła także konkursowe kreacje reklamowe.

UPC współpracuje z adKingiem od początku roku. Dotychczas agencja przygotowała m.in. interaktywne kreacje reklamowe UPC. adKing obsługuje także takich klientów, jak MDDP, Warta, czy Danfoss.

Źródło: ARBOinteractive

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764