logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upgrade Your Selfie: wakacyjna kampania Huawei Ascend P7

  PR 10.07.2014, przeczytano 2530 razy
ilustracjastrzałka

Firma HUAWEI wystartowała z konkursem Upgrade Your Selfie będącym kolejną odsłoną kampanii promującej jeden z najcieńszych smartfonów na świecie HUAWEI Ascend P7 4G LTE. Do końca lipca użytkownicy Facebooka i Instagrama będą mogli wygrać smartfon Ascend P7 w konkursie Upgrade Your Selfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upgrade-your-selfie%3A-wakacyjna-kampania-huawei-ascend-p7,22156,artykul.html

Projekt jest wakacyjną odsłoną kampanii marketingowej Excellece with Edge obejmującej niemal wszystkie kanały komunikacji: telewizję, outdoor, online display, social media, blogosferę i aktywacje sprzedażowe. Najnowsze smarfony HUAWEI - Ascend P7 oraz Ascend G6 4GLTE to urządzenia przenoszące selfie na nowy poziom i spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.

Upgrade Your Selfie – twoje selfie jeszcze piękniejsze

Aby wygrać w konkursie smartfon Ascend P7 wystarczy umieścić swoje selfie przez aplikację dostępną na Facebook’owym fanpage’u HUAWEI Device Polska, ulepszyć je za pomocą filtrów Ascenda P7 oraz odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego HUAWEI Ascend P7 jest idealnym smartfonem do robienia selfie? Użytkownicy Instagrama mogą umieszczać zjęcia na swoim profilu z hashtagiem #UpgradeYourSelfie.
Osoby z największą liczbą głosów oddanych na swoje autoportrety mogą wygrać smartfon oraz bilety do Multikina. Konkurs Upgrade Your Selfie potrwa do końca lipca br.

HUAWEI dla fanów selfie

Najnowsze smartfony HUAWEI: Ascend P7 oraz ostatnio wprowadzony Ascend G6 4GLTE to urządzenia, które przenoszą selfie na nowy poziom. Ascend P7, dzięki kamerze przedniej 8 MPix, tylnej 13 MPix oraz zaawansowanym funkcjom, takim jak tryb panoramiczny, pozwala nadać autoportretom niepowtarzalny charakter. Ascend G6 z kamerą 5Mpix i funkcją Beauty (10-stopniowego upiększania autoportretów) to kolejne urządzenie, które zadowoli nawet najbardziej wymagających fanów selfie. Dodatkowo, funkcja Voice Photo pozwoli dołączyć do zdjęć dziesięciosekundowe klipy audio i dzielić się multimedialnymi plikami np. na Facebooku.

HUAWEI: o blogowaniu i najnowszych technologiach

Jednym z elementów kampanii Excellence with Edge były także warsztaty dla młodych blogerów prowadzone przez Grzegorza Marczaka, twórcę Antyweb.pl: Grzegorz Marczak: o blogowaniu i najnowszych technologiach. Podczas spotkania twórcy blogów technologicznych i lifestyleowych dyskutowali o tym, jak budować zaufanie użytkowników, jak zwiększać zasięg oraz czy i jak zarabiać na blogu. Spotkanie, podczas którego blogerzy mogli sprawdzić działanie Ascenda P7 było kolejnym z cyklu spotkań HUAWEI z młodymi przedstawicielami blogosfery.


Kampania promująca HUAWEI Ascend P7 będzie trwała do końca sierpnia br., za jej realizację odpowiada agencja Isobar Poland.

Źródło: HUAWEI

www.ascendp7.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764