logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upside tworzy grupę marketingową

  PR 06.10.2017, przeczytano 1723 razy
Janusz Plencler

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm - Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upside-tworzy-grupe-marketingowa-,34018,artykul.html

– Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam ludzie, którzy wnieśli nieoceniony wkład w kompleksową obsługę klientów Upside. Wysoka jakość ich realizacji zmotywowały nas do stworzenia nowych warunków do ich dalszego rozwoju. Nieformalnie ujęte w grupę agencje Upside, Video Ex Machina i Villan Design, będą nadal ze sobą współpracować, zapewniając prężną i świetnie skoordynowaną pracę. Jednocześnie chcemy, by wykorzystywały talenty i doświadczenie swoich zespołów działając także niezależnie – mówi Janusz Plencler, CEO grupy Upside, współzałożyciel agencji reklamowej Upside.

Video Ex Machina to agencja, zajmująca się produkcją kontentu wideo. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów wideo i sesji zdjęciowych, oferując efektywne kosztowo rozwiązania dla firm o różnej skali biznesu. Agencja stworzyła materiały wideo m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Okocim, Winterhalter, Stoppoint i forBET.

Dyrektor zarządzającą Video Ex Machina została Magdalena Bielecka. Z branżą marketingową związana od 12 lat, do grupy Upside dołączyła w 2016 r.

Wcześniej prowadziła projekty m.in. dla: Deichmann, LaMania, Microsoft, BMW, Douglas, Dr Irena Eris, Unilever, Pernod Ricard i PWPW. Przez sześć lat pracowała w Marquard Media Polska.

Wydzielone z Upside studio Villan Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek: Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Stanowisko creative partnera w spółce objął Przemek Słodkowski, wcześniej związany z Upside w latach 2012-2015. W branży reklamowej pracuje od blisko 20 lat. Jako dyrektor kreatywny, art director, designer, projektant stron www i aplikacji współpracował z agencjami DDB & Tribal, Young & Rubicam, Change, Ad Fabrika FCB, San Markos i JiS (Jasieński i Stadnicki), której był współzałożycielem. Na koncie ma m.in. długofalową współpracę z Gazetą Wyborczą oraz projekty dla Dorato, Noble Banku, radiowej Trójki, W.Kruk czy WizzAir.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

Kierująca nią Anna Plencler – managing & creative partner, jest współzałożycielką agencji i autorką m.in. ostatniego relaunchu marki Okocim, pierwszej w Polsce kampanii mainstreamowego produktu ekologicznego – jogurtu Bakoma BIO oraz nagrodzonej statuetką Effie kampanii „Reaguj. Masz prawo.” włączonej do Best Practices raportu ONZ na temat ograniczania przemocy wobec dzieci. Wcześniej współtworzyła pierwsze badania marketingowe oparte na pomiarach biometrycznych i promowała je w Polsce, Niemczech i USA.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764