logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upside tworzy grupę marketingową

  PR 06.10.2017, przeczytano 3878 razy
Janusz Plencler

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm - Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upside-tworzy-grupe-marketingowa-,34018,artykul.html

– Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam ludzie, którzy wnieśli nieoceniony wkład w kompleksową obsługę klientów Upside. Wysoka jakość ich realizacji zmotywowały nas do stworzenia nowych warunków do ich dalszego rozwoju. Nieformalnie ujęte w grupę agencje Upside, Video Ex Machina i Villan Design, będą nadal ze sobą współpracować, zapewniając prężną i świetnie skoordynowaną pracę. Jednocześnie chcemy, by wykorzystywały talenty i doświadczenie swoich zespołów działając także niezależnie – mówi Janusz Plencler, CEO grupy Upside, współzałożyciel agencji reklamowej Upside.

Video Ex Machina to agencja, zajmująca się produkcją kontentu wideo. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów wideo i sesji zdjęciowych, oferując efektywne kosztowo rozwiązania dla firm o różnej skali biznesu. Agencja stworzyła materiały wideo m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Okocim, Winterhalter, Stoppoint i forBET.

Dyrektor zarządzającą Video Ex Machina została Magdalena Bielecka. Z branżą marketingową związana od 12 lat, do grupy Upside dołączyła w 2016 r.

Wcześniej prowadziła projekty m.in. dla: Deichmann, LaMania, Microsoft, BMW, Douglas, Dr Irena Eris, Unilever, Pernod Ricard i PWPW. Przez sześć lat pracowała w Marquard Media Polska.

Wydzielone z Upside studio Villan Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek: Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Stanowisko creative partnera w spółce objął Przemek Słodkowski, wcześniej związany z Upside w latach 2012-2015. W branży reklamowej pracuje od blisko 20 lat. Jako dyrektor kreatywny, art director, designer, projektant stron www i aplikacji współpracował z agencjami DDB & Tribal, Young & Rubicam, Change, Ad Fabrika FCB, San Markos i JiS (Jasieński i Stadnicki), której był współzałożycielem. Na koncie ma m.in. długofalową współpracę z Gazetą Wyborczą oraz projekty dla Dorato, Noble Banku, radiowej Trójki, W.Kruk czy WizzAir.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

Kierująca nią Anna Plencler – managing & creative partner, jest współzałożycielką agencji i autorką m.in. ostatniego relaunchu marki Okocim, pierwszej w Polsce kampanii mainstreamowego produktu ekologicznego – jogurtu Bakoma BIO oraz nagrodzonej statuetką Effie kampanii „Reaguj. Masz prawo.” włączonej do Best Practices raportu ONZ na temat ograniczania przemocy wobec dzieci. Wcześniej współtworzyła pierwsze badania marketingowe oparte na pomiarach biometrycznych i promowała je w Polsce, Niemczech i USA.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764