logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upside tworzy grupę marketingową

  PR 06.10.2017, przeczytano 3895 razy
Janusz Plencler

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm - Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upside-tworzy-grupe-marketingowa-,34018,artykul.html

– Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam ludzie, którzy wnieśli nieoceniony wkład w kompleksową obsługę klientów Upside. Wysoka jakość ich realizacji zmotywowały nas do stworzenia nowych warunków do ich dalszego rozwoju. Nieformalnie ujęte w grupę agencje Upside, Video Ex Machina i Villan Design, będą nadal ze sobą współpracować, zapewniając prężną i świetnie skoordynowaną pracę. Jednocześnie chcemy, by wykorzystywały talenty i doświadczenie swoich zespołów działając także niezależnie – mówi Janusz Plencler, CEO grupy Upside, współzałożyciel agencji reklamowej Upside.

Video Ex Machina to agencja, zajmująca się produkcją kontentu wideo. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów wideo i sesji zdjęciowych, oferując efektywne kosztowo rozwiązania dla firm o różnej skali biznesu. Agencja stworzyła materiały wideo m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Okocim, Winterhalter, Stoppoint i forBET.

Dyrektor zarządzającą Video Ex Machina została Magdalena Bielecka. Z branżą marketingową związana od 12 lat, do grupy Upside dołączyła w 2016 r.

Wcześniej prowadziła projekty m.in. dla: Deichmann, LaMania, Microsoft, BMW, Douglas, Dr Irena Eris, Unilever, Pernod Ricard i PWPW. Przez sześć lat pracowała w Marquard Media Polska.

Wydzielone z Upside studio Villan Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek: Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Stanowisko creative partnera w spółce objął Przemek Słodkowski, wcześniej związany z Upside w latach 2012-2015. W branży reklamowej pracuje od blisko 20 lat. Jako dyrektor kreatywny, art director, designer, projektant stron www i aplikacji współpracował z agencjami DDB & Tribal, Young & Rubicam, Change, Ad Fabrika FCB, San Markos i JiS (Jasieński i Stadnicki), której był współzałożycielem. Na koncie ma m.in. długofalową współpracę z Gazetą Wyborczą oraz projekty dla Dorato, Noble Banku, radiowej Trójki, W.Kruk czy WizzAir.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

Kierująca nią Anna Plencler – managing & creative partner, jest współzałożycielką agencji i autorką m.in. ostatniego relaunchu marki Okocim, pierwszej w Polsce kampanii mainstreamowego produktu ekologicznego – jogurtu Bakoma BIO oraz nagrodzonej statuetką Effie kampanii „Reaguj. Masz prawo.” włączonej do Best Practices raportu ONZ na temat ograniczania przemocy wobec dzieci. Wcześniej współtworzyła pierwsze badania marketingowe oparte na pomiarach biometrycznych i promowała je w Polsce, Niemczech i USA.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764