logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upside tworzy grupę marketingową

  PR 06.10.2017, przeczytano 1402 razy
Janusz Plencler

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm - Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upside-tworzy-grupe-marketingowa-,34018,artykul.html

– Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam ludzie, którzy wnieśli nieoceniony wkład w kompleksową obsługę klientów Upside. Wysoka jakość ich realizacji zmotywowały nas do stworzenia nowych warunków do ich dalszego rozwoju. Nieformalnie ujęte w grupę agencje Upside, Video Ex Machina i Villan Design, będą nadal ze sobą współpracować, zapewniając prężną i świetnie skoordynowaną pracę. Jednocześnie chcemy, by wykorzystywały talenty i doświadczenie swoich zespołów działając także niezależnie – mówi Janusz Plencler, CEO grupy Upside, współzałożyciel agencji reklamowej Upside.

Video Ex Machina to agencja, zajmująca się produkcją kontentu wideo. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów wideo i sesji zdjęciowych, oferując efektywne kosztowo rozwiązania dla firm o różnej skali biznesu. Agencja stworzyła materiały wideo m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Okocim, Winterhalter, Stoppoint i forBET.

Dyrektor zarządzającą Video Ex Machina została Magdalena Bielecka. Z branżą marketingową związana od 12 lat, do grupy Upside dołączyła w 2016 r.

Wcześniej prowadziła projekty m.in. dla: Deichmann, LaMania, Microsoft, BMW, Douglas, Dr Irena Eris, Unilever, Pernod Ricard i PWPW. Przez sześć lat pracowała w Marquard Media Polska.

Wydzielone z Upside studio Villan Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek: Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Stanowisko creative partnera w spółce objął Przemek Słodkowski, wcześniej związany z Upside w latach 2012-2015. W branży reklamowej pracuje od blisko 20 lat. Jako dyrektor kreatywny, art director, designer, projektant stron www i aplikacji współpracował z agencjami DDB & Tribal, Young & Rubicam, Change, Ad Fabrika FCB, San Markos i JiS (Jasieński i Stadnicki), której był współzałożycielem. Na koncie ma m.in. długofalową współpracę z Gazetą Wyborczą oraz projekty dla Dorato, Noble Banku, radiowej Trójki, W.Kruk czy WizzAir.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

Kierująca nią Anna Plencler – managing & creative partner, jest współzałożycielką agencji i autorką m.in. ostatniego relaunchu marki Okocim, pierwszej w Polsce kampanii mainstreamowego produktu ekologicznego – jogurtu Bakoma BIO oraz nagrodzonej statuetką Effie kampanii „Reaguj. Masz prawo.” włączonej do Best Practices raportu ONZ na temat ograniczania przemocy wobec dzieci. Wcześniej współtworzyła pierwsze badania marketingowe oparte na pomiarach biometrycznych i promowała je w Polsce, Niemczech i USA.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764