logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl

  PR 08.07.2024, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka

Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urlop-od-codziennosci-w-kampanii-wyborcza.pl-i-wysokieobcasy.pl,404932,artykul.html

Wśród wakacyjnych propozycji redakcji “Wyborczej” znalazło się, uruchomione z początkiem lipca, Biuro Interwencji Turystycznej. Pierwsza wakacyjna interwencja dotyczyła czytelniczki, która przez overbooking nie poleci z córką na wakacje na Rodos. Na jakiej podstawie selekcjonuje się takich pechowych pasażerów, którzy w przypadku overbookingu nie są wpuszczani na pokład, mimo, że mają bilet, jakie są prawa pasażerów linii lotniczych? Na adres mailowy wakacje(at)wyborcza.pl czytelniczki i czytelnicy mogą wysłać opis każdej sprawy, która ich zdaniem wymaga nagłośnienia. 

W Wakacyjnym Archiwum X można przeczytać o najgłośniejszych kryminalnych historiach, którymi żyła Polska, nie zabraknie też psychologii i związkowych historii z Wysokich Obcasów i wyselekcjonowanych przez redaktorów fragmentów książek, do których warto sięgnąć podczas urlopu.

Dla tych, którzy lubią słuchać, “Wyborcza” ma nowy podcast. “La La Live” - to rozmowy Jacka Szubrychta o muzyce, ale prowadzone zza kulis największych festiwali i koncertów. Gościem pierwszego odcinka jest Mikołaj Ziółkowski, który kieruje agencją Alter Art, organizującą m.in. gdyńskiego Open’era. "La La Live" ma premierę w każdą sobotę w podcaście Wyborczej "8:10". 

Redakcja przypomina też o rozwiązaniu idealnym na wakacje, czyli funkcji “Schowek”, dzięki której wszystkie teksty z serwisów internetowych “Wyborczej” można czytać offline. Wystarczy dodać je wcześniej do schowka w aplikacji lub na www i korzystać z nich poza zasięgiem internetu.

Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” pamiętały również o swoich czytelniczkach i czytelnikach, którzy w lato szczególnie lubią czytać tradycyjne wydania magazynów. Do sprzedaży trafiło już nowe wydanie “Książek. Magazynu do czytania” z Taylor Swift na okładce, a w nim m.in. mapa polskiego kryminału, ciemna strona Astrid Lindgren i 10 artystek, które warto znać.

W nowym numerze “Wysokich Obcasów Extra” Monika Brodka opowiada o zmianach w swoim życiu, a Dua Lipa o jej zaangażowaniu w walkę o niepodległość Kosowa.

“Wyborcza” przygotowała dla swoich czytelniczek i czytelników nową ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem “Złap urlop od codzienności”, która jest dostępna na stronie prenumerata.wyborcza.pl. Letniej ofercie subskrypcji towarzyszy kampania promocyjna w mediach społecznościowych, a także w serwisach “Wyborczej”. Kampanię zaplanował zespół marketingu Wyborcza.pl. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764