logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl

  PR 08.07.2024, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urlop-od-codziennosci-w-kampanii-wyborcza.pl-i-wysokieobcasy.pl,404932,artykul.html

Wśród wakacyjnych propozycji redakcji “Wyborczej” znalazło się, uruchomione z początkiem lipca, Biuro Interwencji Turystycznej. Pierwsza wakacyjna interwencja dotyczyła czytelniczki, która przez overbooking nie poleci z córką na wakacje na Rodos. Na jakiej podstawie selekcjonuje się takich pechowych pasażerów, którzy w przypadku overbookingu nie są wpuszczani na pokład, mimo, że mają bilet, jakie są prawa pasażerów linii lotniczych? Na adres mailowy wakacje(at)wyborcza.pl czytelniczki i czytelnicy mogą wysłać opis każdej sprawy, która ich zdaniem wymaga nagłośnienia. 

W Wakacyjnym Archiwum X można przeczytać o najgłośniejszych kryminalnych historiach, którymi żyła Polska, nie zabraknie też psychologii i związkowych historii z Wysokich Obcasów i wyselekcjonowanych przez redaktorów fragmentów książek, do których warto sięgnąć podczas urlopu.

Dla tych, którzy lubią słuchać, “Wyborcza” ma nowy podcast. “La La Live” - to rozmowy Jacka Szubrychta o muzyce, ale prowadzone zza kulis największych festiwali i koncertów. Gościem pierwszego odcinka jest Mikołaj Ziółkowski, który kieruje agencją Alter Art, organizującą m.in. gdyńskiego Open’era. "La La Live" ma premierę w każdą sobotę w podcaście Wyborczej "8:10". 

Redakcja przypomina też o rozwiązaniu idealnym na wakacje, czyli funkcji “Schowek”, dzięki której wszystkie teksty z serwisów internetowych “Wyborczej” można czytać offline. Wystarczy dodać je wcześniej do schowka w aplikacji lub na www i korzystać z nich poza zasięgiem internetu.

Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” pamiętały również o swoich czytelniczkach i czytelnikach, którzy w lato szczególnie lubią czytać tradycyjne wydania magazynów. Do sprzedaży trafiło już nowe wydanie “Książek. Magazynu do czytania” z Taylor Swift na okładce, a w nim m.in. mapa polskiego kryminału, ciemna strona Astrid Lindgren i 10 artystek, które warto znać.

W nowym numerze “Wysokich Obcasów Extra” Monika Brodka opowiada o zmianach w swoim życiu, a Dua Lipa o jej zaangażowaniu w walkę o niepodległość Kosowa.

“Wyborcza” przygotowała dla swoich czytelniczek i czytelników nową ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem “Złap urlop od codzienności”, która jest dostępna na stronie prenumerata.wyborcza.pl. Letniej ofercie subskrypcji towarzyszy kampania promocyjna w mediach społecznościowych, a także w serwisach “Wyborczej”. Kampanię zaplanował zespół marketingu Wyborcza.pl. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764