logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodzinowa loteria w Saturnie wsparta kampanią reklamową

  PR 08.11.2013, przeczytano 1669 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji dziewięciolecia obecności sieci SATURN w Polsce, marka przygotowała dla swoich klientów specjalną urodzinową loterię. Akcji promocyjnerj towarzyszy kampania w tv, radiu, prasie i internecie. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy&Mather.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodzinowa-loteria-w-saturnie-wsparta-kampania-reklamowa,20170,artykul.html

Klienci SATURNA, którzy w czasie urodzinowej promocji dokonają zakupu za kwotę minimum 500 zł i zgłoszą swój udział w loterii, mogą wziąć udział w losowaniu kart podarunkowych o wartości 500 zł, 1500 zł, a nawet 15000 zł.

Działania reklamowe będą prowadzone w tv (4 stacje główne oraz stacje tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Polskie Radio Programy 3 i 4, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie, oraz Internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl).

Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

Źródło: Media Saturn Holding Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764