Z okazji dziewięciolecia obecności sieci SATURN w Polsce, marka przygotowała dla swoich klientów specjalną urodzinową loterię. Akcji promocyjnerj towarzyszy kampania w tv, radiu, prasie i internecie. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy&Mather.
Klienci SATURNA, którzy w czasie urodzinowej promocji dokonają zakupu za kwotę minimum 500 zł i zgłoszą swój udział w loterii, mogą wziąć udział w losowaniu kart podarunkowych o wartości 500 zł, 1500 zł, a nawet 15000 zł.
Działania reklamowe będą prowadzone w tv (4 stacje główne oraz stacje tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Polskie Radio Programy 3 i 4, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie, oraz Internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl).
Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.
Źródło: Media Saturn Holding Polska