logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodzinowa loteria WP na 25-lecie

  PR 02.10.2020, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła działalność w 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu. Z tej okazji zespół Wirtualnej Polski zorganizował wielką, urodzinową loterię. Każdy może w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodzinowa-loteria-wp-na-25-lecie,388625,artykul.html

Urodziny Wirtualnej Polski nie mogłyby się odbyć bez udziału użytkowników. Zespół WP przygotował niespodziankę dla wszystkich czytelników, widzów i słuchaczy. Urodzinowa loteria rozpoczęła się w poniedziałek 28 września i potrwa do 8 listopada. Jest dostępna pod adresem www.urodziny.wp.pl.

By wziąć udział należy skorzystać z 1, 25 lub 125 szans na stronie internetowej loterii. Pojedynczą szansę można także zamówić wysyłając SMS z hasłem „URODZINY”. Każda z nich bierze udział w losowaniu dziennym, tygodniowym i finałowym. Losowanie dzienne jest o godz. 18:00, tygodniowe w poniedziałki, a finałowe odbędzie się 9 listopada.

Każdy gracz wraz z zakupem szans otrzymuje kody do losowania natychmiastowego, w którym jeszcze tego samego dnia może wygrać 25 tys. złotych. Dodatkowo codziennie do wygrania jest 1 tys. złotych, cztery bony na stację paliw BP o wartości 200 zł i 100 pakietów WP Pilot. Raz w tygodniu do wygrania będą 2 vouchery Wakacje.pl o wartości 2,5 tys. złotych. Nagrodą finałową jest kolejne 25 tys. złotych. Zasady gry oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie loterii.

Z okazji 25. rocznicy istnienia Wirtualnej Polski redakcja prowadzi m.in. serwis specjalny www.25lat.wp.pl, w którym podsumowuje wydarzenia i historię internetu z ostatniego ćwierćwiecza. Dziennikarze przygotowują materiały o nowych technologiach, które prawdopodobnie już niedługo będą zmieniać sposób w jaki żyjemy. Nie zabrakło również historii z życia codziennego i tematów lokalnych z różnych regionów Polski.

Za wszystkie działania na 25 lat Wirtualnej Polski odpowiadają zespoły marketingu, PR, HR i przedstawiciele redakcji. Grafiki i bannery reklamowe zaprojektowała ilustratorka Martyna Wójcik-Śmierska. Przedstawiają one najważniejsze polskie wydarzenia z ostatnich 25 lat. Można zobaczyć je w serwisach WP oraz w Warszawie i Gdańsku.

Historia Wirtualnej Polski rozpoczęła się równo 25 lat temu w dwóch pomieszczeniach Politechniki Gdańskiej. Założyli ją studenci, którzy poznali się w internecie. Ich celem było uporządkowanie ówczesnych stron internetowych według kategorii życia codziennego.

Dzisiaj Wirtualna Polska to holding technologiczny, który prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI jej serwisy każdego miesiąca odwiedza ponad 21 mln internautów, a wp.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną główną w polskim internecie. W sierpniu odwiedziło ją 14 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764