logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodzinowa loteria WP na 25-lecie

  PR 02.10.2020, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

WP rozpoczęła działalność w 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu. Z tej okazji zespół Wirtualnej Polski zorganizował wielką, urodzinową loterię. Każdy może w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodzinowa-loteria-wp-na-25-lecie,388625,artykul.html

Urodziny Wirtualnej Polski nie mogłyby się odbyć bez udziału użytkowników. Zespół WP przygotował niespodziankę dla wszystkich czytelników, widzów i słuchaczy. Urodzinowa loteria rozpoczęła się w poniedziałek 28 września i potrwa do 8 listopada. Jest dostępna pod adresem www.urodziny.wp.pl.

By wziąć udział należy skorzystać z 1, 25 lub 125 szans na stronie internetowej loterii. Pojedynczą szansę można także zamówić wysyłając SMS z hasłem „URODZINY”. Każda z nich bierze udział w losowaniu dziennym, tygodniowym i finałowym. Losowanie dzienne jest o godz. 18:00, tygodniowe w poniedziałki, a finałowe odbędzie się 9 listopada.

Każdy gracz wraz z zakupem szans otrzymuje kody do losowania natychmiastowego, w którym jeszcze tego samego dnia może wygrać 25 tys. złotych. Dodatkowo codziennie do wygrania jest 1 tys. złotych, cztery bony na stację paliw BP o wartości 200 zł i 100 pakietów WP Pilot. Raz w tygodniu do wygrania będą 2 vouchery Wakacje.pl o wartości 2,5 tys. złotych. Nagrodą finałową jest kolejne 25 tys. złotych. Zasady gry oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie loterii.

Z okazji 25. rocznicy istnienia Wirtualnej Polski redakcja prowadzi m.in. serwis specjalny www.25lat.wp.pl, w którym podsumowuje wydarzenia i historię internetu z ostatniego ćwierćwiecza. Dziennikarze przygotowują materiały o nowych technologiach, które prawdopodobnie już niedługo będą zmieniać sposób w jaki żyjemy. Nie zabrakło również historii z życia codziennego i tematów lokalnych z różnych regionów Polski.

Za wszystkie działania na 25 lat Wirtualnej Polski odpowiadają zespoły marketingu, PR, HR i przedstawiciele redakcji. Grafiki i bannery reklamowe zaprojektowała ilustratorka Martyna Wójcik-Śmierska. Przedstawiają one najważniejsze polskie wydarzenia z ostatnich 25 lat. Można zobaczyć je w serwisach WP oraz w Warszawie i Gdańsku.

Historia Wirtualnej Polski rozpoczęła się równo 25 lat temu w dwóch pomieszczeniach Politechniki Gdańskiej. Założyli ją studenci, którzy poznali się w internecie. Ich celem było uporządkowanie ówczesnych stron internetowych według kategorii życia codziennego.

Dzisiaj Wirtualna Polska to holding technologiczny, który prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI jej serwisy każdego miesiąca odwiedza ponad 21 mln internautów, a wp.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną główną w polskim internecie. W sierpniu odwiedziło ją 14 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764