logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodziny PIAP na targach Remadays 2022

  PR 01.04.2022, przeczytano 358 razy

- 15-lat minęło jak jeden dzień – tak jubileusz  działalności Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podsumowuje Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP. - Dokładnie 17 lutego 2007 roku zawiązało się stowarzyszenie branżowe zrzeszające producentów, importerów upominków reklamowych, mediów, organizatorów targów branżowych a w późniejszym czasie również i agencji reklamowych. Obecnie PIAP liczy 180 Członków – godnych zaufania firm i rzetelnych uczestników rynku reklamowego, oferujących produktu i usługi na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodziny-piap-na-targach-remadays-2022,395320,artykul.html

Podczas tegorocznej 17-tej już edycji targów branżowych RemaDays 2022 na stoisku PIAP, drugiego dnia wystawy zorganizowano spotkanie Członków PIAP z okazji mijającego jubileuszu 15-lecia Izby. – Bardzo dziękujemy za tak liczne odwiedziny, bardzo miło było się z Państwem spotkać, zobaczyć i chwilę porozmawiać, w imieniu Zarządu PIAP bardzo dziękuje za tak liczne gratulacje i życzenia dalszych sukcesów dla Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Głęboko wierzę, że nasza organizacja w dalszym ciągu będzie godnym reprezentantem interesów branży upominków reklamowych - mówi Dyrektor Izby, Katarzyna Wojniak.

Podczas targów RemaDays 2022 promowany i dystrybuowany był najnowszy Katalog PIAP 2022,który jest pigułką wiedzy na temat wszystkich firm Członkowskich oraz produktów i usług jakie Członkowie PIAP oferują.

- Mamy nadzieję, że nasza publikacja ponownie będzie dla Państwa praktycznym przewodnikiem i cennym narzędziem do szukania partnerów biznesowych.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764