logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodziny TB Print

  PR 19.10.2011, przeczytano 2155 razy
ilustracjastrzałka

W październiku 2011 roku, stworzona przez AB S.A. marka TB Print obchodzi swoje pierwsze urodziny. W ciągu tego roku tusze i tonery TB Print stały się jednym z wiodących graczy na rynku materiałów alternatywnych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodziny-tb-print,13712,artykul.html

Produkty sprzedawane pod marką własną, TB Print – tj. alternatywne materiały eksploatacyjne dla drukarek atramentowych i laserowych charakteryzują się wysoką jakością potwierdzoną przez niezależne instytucje. Już w marcu 2011 roku marka TB Print zdobyła tytuł „Odkrycie Roku 2011” w 6. edycji programu Laur Konsumenta.

Ostatnio tonery TB Print otrzymały również międzynarodowy certyfikat nr TM 61000063.001 wydany przed TUV Rheinland Polska Sp z o.o. Rygorystyczne badania certyfikacyjne zostały przeprowadzone zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798:2007 dla tonerów kolorowych.
Na podstawie otrzymanej licencji tonery są markowane znakiem M+T (ang. monitoring+testing).

„Oferujemy użytkownikom tusze i tonery TB Print, które są wydajne, bezpieczne dla drukarek i posiadają bardzo dobre parametry wydruków. Dodatkowym potwierdzeniem ich jakości jest nasz pakiet gwarancyjny.” – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A. Tzw. pakiet bezpieczeństwa to bezterminowa gwarancja, która obejmuje również drukarki użytkowników.

Dzięki pojawieniu się na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych, firmy oraz indywidualni użytkownicy drukarek sami mogą zadecydować z jakiego produktu skorzystać, nie ograniczając się tylko do jednego dostawcy – mówi Zbigniew Mądry. Wierzymy, że nasze produkty spełniają ich oczekiwania i pozwalają usprawnić pracę, a wraz ze wzrostem popularności poszerzamy portfolio produktowe TB Print – dodaje Zbigniew Mądry.

Pełna oferta materiałów alternatywnych TB Print obejmuje tusze do drukarek atramentowych, tonery do drukarek laserowych oraz zestawy do napełniania. Łącznie w sprzedaży znajdują się produkty dedykowane do urządzeń wszystkich czołowych producentów.

TB Print to nie tylko marka, to również konsekwentnie budowana relacja biznesowa
z resellerami i klinetami końcowymi. Do programu partnerskiego TB Partner należy już ponad 1000 partnerów handlowych, a ich liczba wciąż rośnie. Oprócz atrakcyjnych nagród, sprzedawcy mogą liczyć na wsparcie marketingowe i reklamowe oraz biznesowe know how.

W okresie wakacyjnym z myślą o resellerach, którzy aktywnie angażują się w promocję marki TB Print w swoich sklepach i punktach handlowych, został zorganizowany konkurs „Pokaż się z TB Print”. Do wygrania były nagrody rzeczowe lub finansowe wsparcie marketingowe na wspólne przedsięwzięcia marketingowe z TB Print. Wszyscy laureaci zdecydowali się na dalszą współpracę marketingowo-promocyjną z producentem marki, spółką AB.

Natomiast klienci indywidualni mogą dołączyć do społeczności „Office Warriors” w portalu Facebook lub śledzić nowinki na blogu informacyjnym pod adresem www.officewarriors.pl. Ciekawe wskazówki i przydatne informacje znajdą tutaj osoby
na co dzień współpracujące z drukarniami i grafikami, a także organizatorzy konferencji oraz innych eventów. Blog poświęcony jest przede wszystkim designowi materiałów firmowych, kwestiom Corporate Identity oraz sztuce przygotowywania i wygłaszania prezentacji.

Źródło: AB S.A.

www.tbprint.eu

Dodatkowe informacje:

AB S.A. to jeden z największych dystrybutorów IT i CE w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Notowana na warszawskiej GPW spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 12 500 partnerów handlowych – dealerów, VAR, hipermarketów, integratorów, sklepów i hurtowni komputerowych. W skład Grupy AB wchodzą m.in. trzy spółki dystrybucyjne działające na trzech lokalnych rynkach(AB, AT Computers i AT Computer Slowacja), AT Compus (największy producent PC w Czechach), Comfor Stores (spółka zarządzająca siecią sklepów detalicznych własnych i franszyzowych). Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, poszerzając portfel produktów i poprawiając zyskowność działalności w związku z wykorzystaniem efektu skali.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764