logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urodziny Żubra: Relacja z eventu

  PR 27.09.2018, przeczytano 860 razy

W minioną niedzielę przekonaliśmy się, że „Żubr stoi Podlaskiem”. To właśnie w Białymstoku marka zorganizowała urodziny dostojnego Króla Puszczy. Świętowanie, które zgromadziło miłośników Żubra z regionu i nie tylko, trwało cały dzień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urodziny-zubra%3A-relacja-z-eventu,379530,artykul.html

Białostoczanie tłumnie zjawili się na Urodzinach Żubra. By odkryć jego niesamowity świat, trzeba było przekroczyć drewnianą bramę rodem z Puszczy Białowieskiej. Gości od progu witał imponujący, drewniany napis wraz z dostojną sylwetką Żubra, który zapraszał do wspólnej biesiady. O rodzinną atmosferę podczas świętowania zadbał prowadzący Dariusz Szada –Borzyszkowski, uwielbiany przez białostoczan dziennikarz i reżyser.

Nie lada emocje wzbudziło odszpuntowanie beczki świeżo uwarzonego piwa przez prezydenta miasta oraz przez dyrektora Browaru Dojlidy. Chętnych do degustacji było bez liku. Każdy z gości mógł także spróbować ważącego łącznie sto siedemdziesiąt kilogramów urodzinowego ciasta. Żubry z Puszczy Białowieskiej również otrzymały swój warzywno-owocowy tort, co uwieczniono na filmie i wyświetlono podczas imprezy:

Dużą popularnością cieszyły się także pokazy gotowania regionalnych potraw w wykonaniu Jerzego Nogala. Zaprezentował on między innymi, jak przygotować słynne na Podlasiu bliny ziemniaczane, a także poczęstował uczestników buzą – bardzo charakterystycznym napojem na bazie kaszy jaglanej.

Część koncertową rozpoczął zespół Bum Bum Orkestar, którego skoczne utwory – pomimo kapryśnej pogody – porwały licznych śmiałków na parkiet. Kolejnymi muzycznymi gwiazdami były zespoły Tulia oraz Łąki Łan. To przy dźwiękach ich najpopularniejszych utworów urodzinowi goście bawili się do późnych godzin nocnych.

Żubr dba o swoje stado, więc zatroszczył się również o tych, którzy nie mogli pojawić się na urodzinach osobiście. Relację z eventu można było śledzić na fanpage’u marki na Facebooku. W specjalnie przygotowanym na tę okazję konkursie fani marki składali życzenia Żubrowi, a najciekawsze z nich wyświetlano w trakcie imprezy.

Galeria: Urodziny Żubra: Relacja z eventu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764