logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uroki Podkarpacia w kampanii piwa Leżajsk

  PR 19.03.2017, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uroki-podkarpacia-w-kampanii-piwa-lezajsk,31860,artykul.html

Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.

Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group, a za PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764