logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uroki Podkarpacia w kampanii piwa Leżajsk

  PR 19.03.2017, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uroki-podkarpacia-w-kampanii-piwa-lezajsk,31860,artykul.html

Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.

Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group, a za PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, zajęła 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych Deloitte Technology Fast 50 w regionie Europy Środkowej. Jako jedyna firma z Polski, została również wyróżniona w kategorii „Big Five”, zajmując 5 miejsce.
Orkla Care wprowadza na rynek Möller’s Mój Pierwszy Tran z Communication Unlimited
„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja...
Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom na stanowisku CEO, Creative Transformation
Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport &...
Fermy Woźniak z Hanami Communications
Agencja PR Jerzego Ciszewskiego od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w szeroko pojętych działaniach public relations, z naciskiem na edukację.
Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764