WIADOMOŚCI

Uroki Podkarpacia w kampanii piwa Leżajsk

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 19.03.2017, przeczytano 160 razy
ilustracjastrzałka
Uroki Podkarpacia w kampanii piwa Leżajsk

Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uroki-podkarpacia-w-kampanii-piwa-lezajsk,31860,artykul.html

Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.

Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group, a za PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 20.09.2017, 103 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone