logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

  PR 20.09.2021, przeczytano 593 razy
ilustracja

SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urszula-borzym-w-sec-newgate-cee,393063,artykul.html

Urszula Borzym ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, współpracowała z administracją publiczną i samorządową, tworzyła raporty analityczne i prowadziła kampanie społeczne. Posiada doskonałe relacje z mediami i instytucjami publicznymi, dla których realizowała formaty eventowe, między innymi cykl konferencji „Miasta Przyszłości”.

Do SEC Newgate CEE Urszula Borzym przyszła z Humanites Insitute, gdzie przez blisko dwa lata pracowała na stanowisku Sustainability Manager. Wcześniej pracowała w Fabryce Komunikacji Społecznej, realizując kampanie społeczne dla marek takich jak Capgemini czy Ministerstwo Zdrowia. Najdłużej, bo przez 8 lat, była związana z ośrodkiem analitycznym THINKTANK, który spaja sieć ekspertów i wybitne osobistości polskiego i międzynarodowego życia publicznego. Urszula Borzym pełniła tam funkcję Head of Strategic Relations, odpowiadając za networking z liderami polskiej administracji publicznej, biznesu i kultury.

Urszula Borzym to doświadczona menedżerka specjalizująca się w tematach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem, przywództwem i trendami konsumenckimi. Od lat członkini jury konkursu Innovation in Politics. Jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

Urszula Borzym dołączyła do zespołu Jana Mroza, Head of Public Affairs.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764