logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

  PR 20.09.2021, przeczytano 166 razy
ilustracja

SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urszula-borzym-w-sec-newgate-cee,393063,artykul.html

Urszula Borzym ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, współpracowała z administracją publiczną i samorządową, tworzyła raporty analityczne i prowadziła kampanie społeczne. Posiada doskonałe relacje z mediami i instytucjami publicznymi, dla których realizowała formaty eventowe, między innymi cykl konferencji „Miasta Przyszłości”.

Do SEC Newgate CEE Urszula Borzym przyszła z Humanites Insitute, gdzie przez blisko dwa lata pracowała na stanowisku Sustainability Manager. Wcześniej pracowała w Fabryce Komunikacji Społecznej, realizując kampanie społeczne dla marek takich jak Capgemini czy Ministerstwo Zdrowia. Najdłużej, bo przez 8 lat, była związana z ośrodkiem analitycznym THINKTANK, który spaja sieć ekspertów i wybitne osobistości polskiego i międzynarodowego życia publicznego. Urszula Borzym pełniła tam funkcję Head of Strategic Relations, odpowiadając za networking z liderami polskiej administracji publicznej, biznesu i kultury.

Urszula Borzym to doświadczona menedżerka specjalizująca się w tematach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem, przywództwem i trendami konsumenckimi. Od lat członkini jury konkursu Innovation in Politics. Jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

Urszula Borzym dołączyła do zespołu Jana Mroza, Head of Public Affairs.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764