logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urvis Bike wybiera K2 Precise

  PR 10.01.2023, przeczytano 286 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urvis-bike-wybiera-k2-precise,398578,artykul.html

Współpraca K2 Precise i Urvis Bike ma charakter stały i obejmuje automatyzację procesów na stronie internetowej www.urvis.bike. Agencja odpowiada za wdrożenie w organizacji narzędzi HubSpot Marketing Hub oraz HubSpot Sales Hub. Celem implementacji usług Marketing Automation dla klienta jest usprawnienie działań na stronie www, zapewnienie wysokiej jakości customer journey obecnym użytkownikom oraz pozyskanie nowych klientów.

– Elektryczny rower cargo jest rozwiązaniem transportowym zarówno dla dużych firm kurierskich, lokalnych dostawców, jak i mieszkańców miast, szczególnie w dobie rosnących cen paliw czy coraz częstszych ograniczeń wjazdu dla samochodów Rowery cargo w centrach miast są 1,6 razy szybsze od samochodów dostawczych, a koszt przejechania nimi 100 km to około 1 zł. Podjęliśmy się współpracy z K2 Precise, ponieważ zależy nam, by promować ekologiczny transport towarowy, zapewniając jednocześnie klientom najwyższej jakości obsługę – mówi Paweł Raja, CEO Urvis Bike.

Urvis Bike to kompleksowe rozwiązanie w zakresie dostaw miejskich, oferujące solidny rower e-cargo w sprzedaży albo jako usługę w modelu abonamentowym. Rowery e-cargo zapewniają wysoką skuteczność w obszarach miejskich oraz są odpowiedzią na potrzebę zmniejszania emisji dwutlenku węgla przy jednoczesnym wspieraniu biznesu. W Wielkiej Brytanii ich sprzedaż w ciągu roku wzrosła o 37%, a w Holandii DHL około 60% dostaw miejskich realizuje za ich pośrednictwem. W Polsce rowery cargo też są coraz bardziej widoczne na ulicach.

Bezpłatne konsultacje Marketing Automation K2 Precise

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
Streetcom z kolejną kampanią dla marki Purina
W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem 1000 nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.
Wielkie możliwości w specjalnej ofercie – druk ekosolwentowy z Gongzheng w API.PL
Często w firmach rozważa się zakup nowej maszyny w momencie konieczności wymiany starego, wyeksploatowanego urządzenia lub też konieczności zwiększenia zdolności produkcyjnych przy zwiększonej liczbie zamówień. Koniec roku to znakomity czas na rozważenie nowej inwestycji ze względu na pojawiające się oferty specjalne i promocje cenowe. Zachęcamy do poznania drukarki...
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Produkty Brother nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764