logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urvis Bike wybiera K2 Precise

  PR 10.01.2023, przeczytano 144 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urvis-bike-wybiera-k2-precise,398578,artykul.html

Współpraca K2 Precise i Urvis Bike ma charakter stały i obejmuje automatyzację procesów na stronie internetowej www.urvis.bike. Agencja odpowiada za wdrożenie w organizacji narzędzi HubSpot Marketing Hub oraz HubSpot Sales Hub. Celem implementacji usług Marketing Automation dla klienta jest usprawnienie działań na stronie www, zapewnienie wysokiej jakości customer journey obecnym użytkownikom oraz pozyskanie nowych klientów.

– Elektryczny rower cargo jest rozwiązaniem transportowym zarówno dla dużych firm kurierskich, lokalnych dostawców, jak i mieszkańców miast, szczególnie w dobie rosnących cen paliw czy coraz częstszych ograniczeń wjazdu dla samochodów Rowery cargo w centrach miast są 1,6 razy szybsze od samochodów dostawczych, a koszt przejechania nimi 100 km to około 1 zł. Podjęliśmy się współpracy z K2 Precise, ponieważ zależy nam, by promować ekologiczny transport towarowy, zapewniając jednocześnie klientom najwyższej jakości obsługę – mówi Paweł Raja, CEO Urvis Bike.

Urvis Bike to kompleksowe rozwiązanie w zakresie dostaw miejskich, oferujące solidny rower e-cargo w sprzedaży albo jako usługę w modelu abonamentowym. Rowery e-cargo zapewniają wysoką skuteczność w obszarach miejskich oraz są odpowiedzią na potrzebę zmniejszania emisji dwutlenku węgla przy jednoczesnym wspieraniu biznesu. W Wielkiej Brytanii ich sprzedaż w ciągu roku wzrosła o 37%, a w Holandii DHL około 60% dostaw miejskich realizuje za ich pośrednictwem. W Polsce rowery cargo też są coraz bardziej widoczne na ulicach.

Bezpłatne konsultacje Marketing Automation K2 Precise

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764