Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
Współpraca K2 Precise i Urvis Bike ma charakter stały i obejmuje automatyzację procesów na stronie internetowej www.urvis.bike. Agencja odpowiada za wdrożenie w organizacji narzędzi HubSpot Marketing Hub oraz HubSpot Sales Hub. Celem implementacji usług Marketing Automation dla klienta jest usprawnienie działań na stronie www, zapewnienie wysokiej jakości customer journey obecnym użytkownikom oraz pozyskanie nowych klientów.
– Elektryczny rower cargo jest rozwiązaniem transportowym zarówno dla dużych firm kurierskich, lokalnych dostawców, jak i mieszkańców miast, szczególnie w dobie rosnących cen paliw czy coraz częstszych ograniczeń wjazdu dla samochodów Rowery cargo w centrach miast są 1,6 razy szybsze od samochodów dostawczych, a koszt przejechania nimi 100 km to około 1 zł. Podjęliśmy się współpracy z K2 Precise, ponieważ zależy nam, by promować ekologiczny transport towarowy, zapewniając jednocześnie klientom najwyższej jakości obsługę – mówi Paweł Raja, CEO Urvis Bike.
Urvis Bike to kompleksowe rozwiązanie w zakresie dostaw miejskich, oferujące solidny rower e-cargo w sprzedaży albo jako usługę w modelu abonamentowym. Rowery e-cargo zapewniają wysoką skuteczność w obszarach miejskich oraz są odpowiedzią na potrzebę zmniejszania emisji dwutlenku węgla przy jednoczesnym wspieraniu biznesu. W Wielkiej Brytanii ich sprzedaż w ciągu roku wzrosła o 37%, a w Holandii DHL około 60% dostaw miejskich realizuje za ich pośrednictwem. W Polsce rowery cargo też są coraz bardziej widoczne na ulicach.
Bezpłatne konsultacje Marketing Automation K2 Precise
Źródło: Grupa K2