logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urząd pracy z influencerami: Kampania Zielonej Linii

  PR 23.10.2015, przeczytano 1099 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania promująca usługi Zielonej Linii – ogólnopolskiego centrum informacyjnego urzędów pracy. Za działania odpowiada agencja Infinity Group, która we współpracy z Hash.fm zaprosiła do kampanii grono wpływowych youtuberów i blogerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzad-pracy-z-influencerami%3A-kampania-zielonej-linii,26357,artykul.html

W sierpniu br. ruszyła kampania Zielonej Linii - centrum informacyjnego urzędów pracy w Polsce. Celem kampanii jest promocja usług Zielonej Linii, która bezpłatnie udziela informacji osobom poszukującym pracy, a także powracającym do Polski z emigracji zarobkowej. Przez infolinię, czat lub formularz w serwisie ZielonaLinia.gov.pl, konsultanci udzielają indywidualnych porad. Tematy - to m.in. przysługujące świadczenia finansowe, dofinansowanie na założenie firmy, szkolenia, formalności przy powrocie z emigracji.
 

12 wspaniałych

Oś kampanii stanowi współpraca z twórcami internetowymi. Jest to nowość w komunikacji instytucji administracji publicznej. Twórcy na swoich kanałach publikują materiały poświęcone pracy, jej poszukiwaniu oraz tematyce powrotów z emigracji. Ich własne historie tworzą tło do prezentacji usług Zielonej Linii.

W działania zaangażowanych zostało 12 influencerów. Z jednej strony są to twórcy bardzo popularni, o dużych zasięgach (Lisie Piekło, Matt Olech), a z drugiej tacy, którzy są idealnie dobrani do tematyki, jak np. vlogerka Nieesia, która aktualnie rozważa powrót do Polski z rodziną po 10 latach w Londynie.


Lisie Piekło opowiada o pierwszej pracy i uczy swoich widzów numeru na infolinię Zielonej Linii (www.youtube.com/watch?v=Jy7qO4wqz9E - 180 600 wyświetleń, 450 komentarzy)

W kampanii udział biorą także: Blogodynka, theKretka, Marta Hennig, SuperStyler, VlogLola, Maniek Rodzinka, Manufaktura Radości, Mr. K. Passion, Mamusia&Lilusia.

Urząd do młodych

Marta Kuczynko, Koordynator Zespołu ds. Redakcyjnych i Promocyjnych Zielonej Linii: „Zależy nam na dotarciu do jak najszerszej grupy osób młodych, aktywnych w Internecie, z informacją o łatwej możliwości uzyskania wsparcia w momencie wchodzenia lub powrotu na polski rynek pracy. Chcemy też ocieplić wizerunek, zmniejszyć dystans, jaki często odczuwają młodzi ludzie na myśl o kontakcie z urzędem”.

Kampania oparta praktycznie w 100% o współpracę z influencerami to spore wyzwanie. Jak się okazało, propozycja spotkała się z entuzjazmem ze strony klienta, a jej realizacja przynosi już wymierne efekty.” – dodaje Bogusław Łojewski, Dyrektor Obsługi Klienta w Infinity Group.


Nieesia przygotowuje się do powrotu do kraju po 10 latach na emigracji w Londynie
(www.youtube.com/watch?v=YZgwlFQuGtM - 86 800 wyświetleń, 1030 komentarzy)

Wiarygodność i dotarcie do grupy docelowej

Kampania realizowana jest przy wsparciu Hash.fm - sieci reklamowej twórców internetowych. Ewa Salamon, Client Service Director w Hash.fm: "Trudno sobie wyobrazić bardziej trafiony kanał komunikacji dla Zielonej Linii, niż „influencer marketing”. Twórcy internetowi mają naturalny autorytet wśród swoich widzów, posiadają unikalną zdolność przedstawiania często złożonych zagadnień w sposób prosty i zrozumiały, a przede wszystkim trafiają do grupy osób, której próżno szukać na portalach internetowych czy przed telewizorem".

W ramach kampanii powstały także dwa landing pages: http://zielonalinia.gov.pl/mojapraca
i http://zielonalinia.gov.pl/plannapowrot, na których zobaczyć można materiały video przygotowane przez influencerów i znaleźć praktyczne informacje o rynku pracy oraz formalnościach związanych z powrotem z emigracji.  Kampanię wspiera komunikacja na Facebooku: facebook.com/zielonalinia oraz facebook.com/Powroty.

Kampania trwać będzie do połowy grudnia 2015.

Źródło: Infinity Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764