logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia Brother Inkbenefit Plus do samodzielnego napełniania tuszem

  PR 03.08.2015, przeczytano 10660 razy
ilustracjastrzałka

Brother Polska wprowadza trzy nowe wielofunkcyjne urządzenia atramentowe z serii InkBenefit Plus. Te kompaktowe i eleganckie modele są wyposażone we wbudowany system pojemników na tusze, które użytkownicy mogą samodzielnie napełniać w szybki i prosty sposób. Takie rozwiązanie pozwala drukować wydajnie i niskim kosztem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-brother-inkbenefit-plus-do-samodzielnego-napelniania-tuszem,25585,artykul.html

Nowa seria kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych InkBenefit Plus obejmuje trzy modele skierowane do środowisk domowych i małych biur: DCP-T300, DCP-T500W oraz flagowy DCP-T700W. Każde z urządzeń jest wyposażone w system wygodnych w użyciu pojemników do samodzielnego napełniania tuszem. Takie rozwiązanie umożliwia sprawne i ekonomiczne drukowanie dużej liczby dokumentów. Do napełniania pojemników służą oryginalne butelki z tuszem Brother, dostępne w atrakcyjnych cenach.

Użytkownicy domowi oraz  małe przedsiębiorstwa stają się coraz bardziej świadomi kosztów druku. Chcą drukować więcej za mniej i wymagają, aby proces codziennego tworzenia dokumentów był łatwy i przebiegał niezawodnie. Naprzeciw takim potrzebom wychodzi Brother, oferując nową serię InkBenefit Plus. Modele DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W gwarantują niski koszt wydruku, wysoką jakość tworzonych dokumentów oraz komfort użytkowania.

Wbudowany w urządzenia system pojemników składa się z 4 zbiorników na tusz – czarny, cyan, magenta oraz żółty – umieszczonych z przodu urządzenia. Dzięki takiemu rozwiązaniu modele nie zajmują dużo miejsca, a użytkownik ma łatwy dostęp do pojemników. W przypadku potrzeby napełnienia któregokolwiek z nich, wystarczy jedynie otworzyć jego klapę, usunąć zakrętkę, przechylić butelkę z tuszem pod kątem 45 stopni oraz nacisnąć lekko butelkę w celu przelania tuszu do pojemnika. Każdy z pojemników jest przezroczysty, co umożliwia łatwy podgląd poziomu tuszu. Po napełnieniu pojemnika, zakręceniu butelki oraz zamknięciu klapy urządzenie jest gotowe do pracy.

System umożliwia łatwe, szybkie i tanie uzupełnianie tuszu w drukarce wykorzystywanej w środowisku domowym lub w małym biurze oraz niweluje ryzyko rozlania tuszu. Nowe drukarki wykorzystują opatentowany przez firmę Brother system samoczyszczącej się głowicy, który chroni ją przed wysuszeniem. Zastosowanie takiego rozwiązania zwiększa niezawodność mechanizmu drukującego i wydajność urządzeń.

Modele wielofunkcyjne Brother DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W oferują funkcje drukowania, kopiowania oraz skanowania. Charakteryzują się  wysoką prędkością druku, wynoszącą do 11 obrazów na minutę w trybie monochromatycznym oraz 6 obrazów na minutę w kolorze. Każde z urządzeń jest wyposażone w podajnik papieru o łącznej pojemności 100 arkuszy, jednowierszowy wyświetlacz LCD oraz łatwy w obsłudze panel kontrolny, który zapewnia bezproblemowy dostęp do potrzebnych funkcjonalności. We wszystkich modelach dostępny jest szybki interfejs USB 2.0. Nowe produkty wchodzące w skład serii InkBenefit Plus mają kompaktowe rozmiary, które ułatwiają ich ustawienie w niewielkich przestrzeniach biurowych. Wymiary urządzeń DCP-T300 oraz DCP-T500W to 435mm x 374mm x 161mm (odpowiednio: szerokość, głębokość, wysokość), a DCP-T700W: 435mm x 374mm x 180mm.

Modele DCP-T700W i DCP-T500W oferują łączność bezprzewodową. DCP-T700W jest ponadto wyposażony w automatyczny podajnik dokumentów mieszczący 20 arkuszy, który ułatwia i optymalizuje procesy skanowania i kopiowania wielostronicowych dokumentów. Oba urządzenia obsługują aplikację Brother iPrint&Scan, która umożliwia bezpośrednie skanowanie do i drukowanie z urządzeń, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android czy Windows Phone.

Nowe modele są sprzedawane w komplecie z butelkami z tuszem. DCP-T300 – oferowany jest w zestawie zawierającym 4 butelki z tuszem – czarnym, żółtym, magentą, cyanem, natomiast DCP-T500W i DCP-T700W – z 5 butelkami: dwiema z tuszem czarnym i po jednej z żółtym, magentą i cyanem.

Urządzenia wielofunkcyjne Brother DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W posiadają certyfikat ENERGY STAR i są objęte 3-letnią gwarancją. Sugerowane ceny detaliczne modeli to: DCP-T300 - 670 PLN, DCP-T500W - 750 PLN i DCP-T700W - 910 PLN.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764