logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia Brother Inkbenefit Plus do samodzielnego napełniania tuszem

  PR 03.08.2015, przeczytano 10788 razy
ilustracjastrzałka

Brother Polska wprowadza trzy nowe wielofunkcyjne urządzenia atramentowe z serii InkBenefit Plus. Te kompaktowe i eleganckie modele są wyposażone we wbudowany system pojemników na tusze, które użytkownicy mogą samodzielnie napełniać w szybki i prosty sposób. Takie rozwiązanie pozwala drukować wydajnie i niskim kosztem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-brother-inkbenefit-plus-do-samodzielnego-napelniania-tuszem,25585,artykul.html

Nowa seria kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych InkBenefit Plus obejmuje trzy modele skierowane do środowisk domowych i małych biur: DCP-T300, DCP-T500W oraz flagowy DCP-T700W. Każde z urządzeń jest wyposażone w system wygodnych w użyciu pojemników do samodzielnego napełniania tuszem. Takie rozwiązanie umożliwia sprawne i ekonomiczne drukowanie dużej liczby dokumentów. Do napełniania pojemników służą oryginalne butelki z tuszem Brother, dostępne w atrakcyjnych cenach.

Użytkownicy domowi oraz  małe przedsiębiorstwa stają się coraz bardziej świadomi kosztów druku. Chcą drukować więcej za mniej i wymagają, aby proces codziennego tworzenia dokumentów był łatwy i przebiegał niezawodnie. Naprzeciw takim potrzebom wychodzi Brother, oferując nową serię InkBenefit Plus. Modele DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W gwarantują niski koszt wydruku, wysoką jakość tworzonych dokumentów oraz komfort użytkowania.

Wbudowany w urządzenia system pojemników składa się z 4 zbiorników na tusz – czarny, cyan, magenta oraz żółty – umieszczonych z przodu urządzenia. Dzięki takiemu rozwiązaniu modele nie zajmują dużo miejsca, a użytkownik ma łatwy dostęp do pojemników. W przypadku potrzeby napełnienia któregokolwiek z nich, wystarczy jedynie otworzyć jego klapę, usunąć zakrętkę, przechylić butelkę z tuszem pod kątem 45 stopni oraz nacisnąć lekko butelkę w celu przelania tuszu do pojemnika. Każdy z pojemników jest przezroczysty, co umożliwia łatwy podgląd poziomu tuszu. Po napełnieniu pojemnika, zakręceniu butelki oraz zamknięciu klapy urządzenie jest gotowe do pracy.

System umożliwia łatwe, szybkie i tanie uzupełnianie tuszu w drukarce wykorzystywanej w środowisku domowym lub w małym biurze oraz niweluje ryzyko rozlania tuszu. Nowe drukarki wykorzystują opatentowany przez firmę Brother system samoczyszczącej się głowicy, który chroni ją przed wysuszeniem. Zastosowanie takiego rozwiązania zwiększa niezawodność mechanizmu drukującego i wydajność urządzeń.

Modele wielofunkcyjne Brother DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W oferują funkcje drukowania, kopiowania oraz skanowania. Charakteryzują się  wysoką prędkością druku, wynoszącą do 11 obrazów na minutę w trybie monochromatycznym oraz 6 obrazów na minutę w kolorze. Każde z urządzeń jest wyposażone w podajnik papieru o łącznej pojemności 100 arkuszy, jednowierszowy wyświetlacz LCD oraz łatwy w obsłudze panel kontrolny, który zapewnia bezproblemowy dostęp do potrzebnych funkcjonalności. We wszystkich modelach dostępny jest szybki interfejs USB 2.0. Nowe produkty wchodzące w skład serii InkBenefit Plus mają kompaktowe rozmiary, które ułatwiają ich ustawienie w niewielkich przestrzeniach biurowych. Wymiary urządzeń DCP-T300 oraz DCP-T500W to 435mm x 374mm x 161mm (odpowiednio: szerokość, głębokość, wysokość), a DCP-T700W: 435mm x 374mm x 180mm.

Modele DCP-T700W i DCP-T500W oferują łączność bezprzewodową. DCP-T700W jest ponadto wyposażony w automatyczny podajnik dokumentów mieszczący 20 arkuszy, który ułatwia i optymalizuje procesy skanowania i kopiowania wielostronicowych dokumentów. Oba urządzenia obsługują aplikację Brother iPrint&Scan, która umożliwia bezpośrednie skanowanie do i drukowanie z urządzeń, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android czy Windows Phone.

Nowe modele są sprzedawane w komplecie z butelkami z tuszem. DCP-T300 – oferowany jest w zestawie zawierającym 4 butelki z tuszem – czarnym, żółtym, magentą, cyanem, natomiast DCP-T500W i DCP-T700W – z 5 butelkami: dwiema z tuszem czarnym i po jednej z żółtym, magentą i cyanem.

Urządzenia wielofunkcyjne Brother DCP-T300, DCP-T500W i DCP-T700W posiadają certyfikat ENERGY STAR i są objęte 3-letnią gwarancją. Sugerowane ceny detaliczne modeli to: DCP-T300 - 670 PLN, DCP-T500W - 750 PLN i DCP-T700W - 910 PLN.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764