logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia Canon w Visual Promotion

  PR 29.03.2019, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka
Canon imagePRESS C800VP

Plakaty, standy, bannery – materiały promocyjne otaczają nas z każdej strony. Jakość ich wykonania, niemal na równi z zawartą treścią, wpływa na odbiór i świadczy o rzetelności prezentowanej marki. Dlatego każdemu zlecającemu tego typu materiały, oprócz tempa realizacji zlecenia, zależy na jakości ich wykonania. Fakt ten postanowiła wykorzystać krakowska drukarnia Visual Promotion, która specjalizuje się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych dla sieci handlowych w Polsce i za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-canon-w-visual-promotion,381859,artykul.html

Na rynku reklamowym, podobnie jak w całej branży poligraficznej, konkurencja jest spora. Jak mówi Mariusz Lenart, jeden ze współwłaścicieli firmy: - Każdy, kto posiada jakąkolwiek maszynę zdolną drukować szerzej niż 1,6 m, może do swojej oferty włączyć tego typu realizacje. Jednak obsługa dużych kampanii i dużych sieci wymaga nie jednej takiej maszyny, a kilku czy nawet kilkunastu.

Pozycja dzięki inwestycjom

Dlatego firma, chcąc zająć pozycję lidera rynku, nie unika inwestycji. Trzonem parku maszynowego firmy są rozwiązania Canon. Wśród nich znajdują się dwa plotery Océ Arizona, drukarka Océ Colorado oraz ploter tnący Océ ProCut, który w Visual Promotion miał swoje premierowe wdrożenie w Polsce. Jak się spisuje?

- Océ ProCut 3200 XL pozwolił nam podnieść niemal dwukrotnie wydajność wycinania wydruków, przy zachowaniu bardzo wysokiej jakości cięcia. Uzyskiwane krawędzie są praktycznie nieosiągalne przy cieciu ręcznym lub z użyciem frezarki. Wcześniej przy obróbce wydruków pracowało kilka osób, do tego pracowała frezarka. Nie byli jednak w stanie wyciąć razem tyle, ile ProCut wytnie w ponad trzykrotnie krótszym czasie – stwierdza Mariusz Lenart. A pozostałe urządzenia? - Posiadamy dwa plotery Océ Arizona – modele 460 XT oraz 2260 XT. Pierwszy z nich do tej pory zadrukował ok. 180 000 m2, a nadal ma wszystkie dysze w głowicy. Widząc jakość jego pracy oraz niezawodność, w rok później zdecydowaliśmy się na zakup drugiego, nowszego modelu z tej serii. Jest on praktycznie dwukrotnie szybszy.

Czyli wszystko w zgodzie ze specyfikacją maszyny. Océ Arizona 2260 XT została bowiem zaprojektowana z myślą o zwiększeniu możliwości produkcyjnych średniej wielkości zakładów poligraficznych pracujących z nośnikami elastycznymi i sztywnymi. Oferuje doskonałą jakość druku, wszechstronność i szybkość.

ilustracjastrzałka

Całości dopełnia drukarka Océ Colorado 1640.

- Maszynę tę zakupiliśmy, ponieważ od naszych klientów mamy nieraz zlecenia na bardzo duże nakłady w krótkich terminach.  Urządzenie to pozwala nam je zaś zrealizować bez większego wysiłku. Do tego jakość wydruków Colorado jest bardzo dobra. Wydruki są na tyle trwałe, że praktycznie w większości przypadków odpada nam konieczność ich laminowania – mówi Mariusz Lenart.

Ekosystem Canon

- Zdecydowaliśmy się na cały ekosystem urządzeń Canon dlatego, że gwarantuje nam to najwyższą jakość i kompatybilność wszystkich urządzeń. Dzięki nim możemy podjąć się każdego zlecenia i wiem, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. A do tego stabilność kolorystyczna maszyn Canon pozwala nam na to, aby w każdej chwili dodrukować część materiałów, nie tracąc jakości kolorów – kontynuuje Mariusz Lenart.

Wszystkie te zalety są doceniane przez klientów, którzy z Visual Promotion współpracują od lat. Dzięki nim firma jest bowiem sprawdzonym, zaufanym partnerem, któremu można powierzyć najtrudniejsze zlecenia.

- Nasze maszyny drukują najmniejszą na rynku kroplą, licząca 6 pikolitrów. Ta objętość sprawia, że dokładność odzwierciedlenia szczegółów na wydrukach jest bardzo wysoka, co dostrzegają zamawiający – mówi Mariusz Lenart. - Cieszymy się także opinią niezawodnego zleceniobiorcy. Na naszych maszynach wydrukowaliśmy już kilkaset tysięcy metrów i do tej pory nie mieliśmy z nimi żadnych większych problemów. Oczywiście zdarzają się sytuacje, które wymagają interwencji z zewnątrz. Jednak z firmą Canon współpracuje nam się bardzo dobrze. Mogę pochwalić wzorowy serwis, który reaguje bardzo szybko na każdy zgłoszenie.

ilustracjastrzałka

Wszystko to pozwala właścicielom firmy Visual Promotion z optymizmem patrzeć w przyszłość i planować dalszy rozwój biznesu tak, aby zachować swoją wiodącą pozycję dostawcy najwyższej jakości wielkoformatowych wydruków reklamowych.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764