logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia do domu i usługi dodatkowe w kampanii PGNiG

  PR 08.05.2025, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka z Grupy Orlen, rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest promocja produktów dodatkowych zapewniających komfort w domu, m.in. kotłów, płyt gazowych i podgrzewaczy wody. W maju i czerwcu reklamy pojawią się na nośnikach OOH, w radiu, prasie regionalnej i branżowej oraz kanałach digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-do-domu-i-uslugi-dodatkowe-w-kampanii-pgnig,408698,artykul.html

Kampania podkreśla kompetencje PGNiG OD w obszarze doradztwa i obsługi potrzeb klientów. Spółka, znana jako sprzedawca gazu dla prawie 7 mln gospodarstw domowych, promuje w ten sposób szeroką ofertę urządzeń zwiększających komfort życia. Wśród nich znajdują się m.in. kotły gazowe, podgrzewacze czy nowoczesne kuchenki gazowe typu „gaz pod szkłem”. Kampania obejmuje działania z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej, emisję spotów radiowych, publikacje w prasie i Internecie oraz kanały własne.

ilustracjastrzałka

– Obserwujemy coraz większe zainteresowanie urządzeniami do domu i usługami dodatkowymi. W ostatnim roku zanotowaliśmy niemal dwukrotny wzrost sprzedaży urządzeń z naszej oferty, nie tylko kotłów gazowych. Wciąż jednak część klientów utożsamia PGNiG OD wyłącznie ze sprzedażą gazu – mówi Magdalena Kempiński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w PGNiG Obrót Detaliczny, Grupa ORLEN. – Założeniem kampanii jest nie tylko promocja urządzeń dodatkowych, ale też dotarcie do osób, które szukają fachowego doradztwa w zakresie bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań do swojego domu. Tak właśnie rozumiemy naszą rolę – chcemy zaspakajać potrzeby związane z poczuciem komfortu i bezpieczeństwa w domu – wyjaśnia.

W ramach kampanii reklamy pojawią się na blisko 1200 nośnikach zewnętrznych. Wśród nich znajdują się billboardy czy też ekrany zlokalizowane głównie w galeriach handlowych, citylighty na wiatach przystankowych większych polskich miast - Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Gdańska, Wrocławia i wielu innych. W komunikacji zostaną wykorzystane także kanały własne PGNiG OD, przede wszystkim Biura Obsługi Klienta (BOK). Dodatkowo zaplanowano publikacje w 21 dziennikach regionalnych, magazynach branżowych oraz emisję spotów radiowych. Zachęcają one do kontaktu z doradcami, którzy pomogą dobrać odpowiednie urządzenia i rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta – zarówno pod względem technicznym, jak i finansowym.

Spoty reklamowe są emitowane w stacjach z Grupy RMF i Eurozet oraz Grupy Radiowej Audytorium 17. Publikacje pojawią się w prasie regionalnej (Polska Press), magazynach branżowych (m.in. Ładny Dom, Cztery Kąty, Murator) oraz Internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a za zakup mediów odpowiadało Biuro Marketingu PGNiG OD.

Źródło: PGNiG Obrót Detaliczny

pgnig.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764