PGNiG Obrót Detaliczny, spółka z Grupy Orlen, rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest promocja produktów dodatkowych zapewniających komfort w domu, m.in. kotłów, płyt gazowych i podgrzewaczy wody. W maju i czerwcu reklamy pojawią się na nośnikach OOH, w radiu, prasie regionalnej i branżowej oraz kanałach digital.
Kampania podkreśla kompetencje PGNiG OD w obszarze doradztwa i obsługi potrzeb klientów. Spółka, znana jako sprzedawca gazu dla prawie 7 mln gospodarstw domowych, promuje w ten sposób szeroką ofertę urządzeń zwiększających komfort życia. Wśród nich znajdują się m.in. kotły gazowe, podgrzewacze czy nowoczesne kuchenki gazowe typu „gaz pod szkłem”. Kampania obejmuje działania z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej, emisję spotów radiowych, publikacje w prasie i Internecie oraz kanały własne.
– Obserwujemy coraz większe zainteresowanie urządzeniami do domu i usługami dodatkowymi. W ostatnim roku zanotowaliśmy niemal dwukrotny wzrost sprzedaży urządzeń z naszej oferty, nie tylko kotłów gazowych. Wciąż jednak część klientów utożsamia PGNiG OD wyłącznie ze sprzedażą gazu – mówi Magdalena Kempiński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w PGNiG Obrót Detaliczny, Grupa ORLEN. – Założeniem kampanii jest nie tylko promocja urządzeń dodatkowych, ale też dotarcie do osób, które szukają fachowego doradztwa w zakresie bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań do swojego domu. Tak właśnie rozumiemy naszą rolę – chcemy zaspakajać potrzeby związane z poczuciem komfortu i bezpieczeństwa w domu – wyjaśnia.
W ramach kampanii reklamy pojawią się na blisko 1200 nośnikach zewnętrznych. Wśród nich znajdują się billboardy czy też ekrany zlokalizowane głównie w galeriach handlowych, citylighty na wiatach przystankowych większych polskich miast - Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Gdańska, Wrocławia i wielu innych. W komunikacji zostaną wykorzystane także kanały własne PGNiG OD, przede wszystkim Biura Obsługi Klienta (BOK). Dodatkowo zaplanowano publikacje w 21 dziennikach regionalnych, magazynach branżowych oraz emisję spotów radiowych. Zachęcają one do kontaktu z doradcami, którzy pomogą dobrać odpowiednie urządzenia i rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta – zarówno pod względem technicznym, jak i finansowym.
Spoty reklamowe są emitowane w stacjach z Grupy RMF i Eurozet oraz Grupy Radiowej Audytorium 17. Publikacje pojawią się w prasie regionalnej (Polska Press), magazynach branżowych (m.in. Ładny Dom, Cztery Kąty, Murator) oraz Internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a za zakup mediów odpowiadało Biuro Marketingu PGNiG OD.
Źródło: PGNiG Obrót Detaliczny