logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia Grünig w firmie Pasja

  PR 04.07.2007, przeczytano 4816 razy
ilustracjastrzałka
Jacek Stencel, prezes drukarni Pasja, przy jednym z urządzeń firmy Grünig

W ostatnim tygodniu maja w drukarni Pasja z Mikołowa, specjalizującej się w produkcji sitodrukowej i cyfrowej, została zainstalowana kompletna linia do mycia szablonów sitodrukowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-gr%C3%BCnig-w-firmie-pasja,5799,artykul.html

W jej skład wchodzą dwa urządzenia firmy Grünig – automatyczna wymywarka do sit i szablonów G-Wash 104 oraz sprzężone z nią urządzenie do automatycznego filtrowania i recyrkulacji rozpuszczalnikowego preparatu myjącego G-Wash 040. Dostawę i instalację urządzeń przeprowadziła firma Basse, wyłączny dystrybutor sprzętu Grünig na obszarze Polski.

Jak wyjaśnia Jacek Stencel, prezes drukarni Pasja, inwestycja w nowoczesne urządzenia do przygotowalni sitodrukowej była podyktowana dbałością firmy o wysoką jakość wykonywanych przez nią druków i uszlachetnień: Do tej pory proces przygotowania szablonów był w naszej firmie wykonywany ręcznie, wymagał sporych nakładów czasu i pracy. Jednocześnie jakość wykonania szablonów ma decydujący wpływ na jakość końcowych druków. Aby mieć pewność, że będzie ona utrzymana na wysokim poziomie, a przy tym mieć gwarancję powtarzalności i kontroli nad procesem przygotowania matryc, zdecydowaliśmy się na zakup automatycznych urządzeń firmy Grünig.

W rezultacie w maju do mikołowskiej drukarni (poza nią Pasja ma też oddział w Bielsku-Białej zajmujący się drukiem cyfrowym) dostarczono dwa wspomniane urządzenia. Nieco wcześniej firma Basse zainstalowała tu inne urządzenie, którego producentem jest Grünig – automatyczną zaciągarkę do nanoszenia emulsji światłoczułej G-Coat 404. Zaś w 2000 roku pracę rozpoczęło tu ręczne urządzenie do mycia sit z recyrkulacją CPS 1800, także dostarczone przez firmę Basse. Jacek Stencel przyznaje, że dotychczasowa z nią współpraca miała znaczący wpływ na wybór tego dostawcy przy kolejnych inwestycjach: Zarówno Grünig, jak i Basse, to znane i doświadczone firmy. Nasza dotychczasowa wieloletnia współpraca i podejście obu firm przy rozwiązywaniu problemów nie budziły żadnych zastrzeżeń. Należy przy tym dodać, że oferowane przez nie produkty nie należą do najtańszych na rynku, ale cechują się wysoką jakością i skutecznością, dając przy tym gwarancję minimalnego oddziaływania na środowisko naturalne. Zaś proekologiczność rozwiązań firmy Grünig była dla nas bardzo istotnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o kolejnych zakupach.

Mimo, że od instalacji upłynął niespełna miesiąc, w firmie już dziś odczuwa się duże usprawnienie procesu produkcji szablonów, uzyskane dzięki nowej inwestycji. Automatyzacja tego procesu poprawiła nie tylko jego efektywność, ale też warunki pracy dla osób zatrudnionym w naszym dziale przygotowalni – podkreśla Jacek Stencel.

Urządzenia firmy Grünig wspomagają sitodrukową część produkcji firmy Pasja, na którą składają się przede wszystkim uszlachetnienia, tworzenie efektów specjalnych i druk wysokonakładowy. Poza tym Pasja dysponuje drukarnią cyfrową, w której pracują zarówno urządzenia wielko- jak i małoformatowe. Mówi Jacek Stencel: Obie technologie, sitodrukowa i cyfrowa, znakomicie się uzupełniają, zwłaszcza przy pracach wielkoformatowych, gdzie o wyborze jednej z nich z reguły decyduje nakład. Dlatego obie wykorzystujemy równolegle, realizując prace dla najróżniejszych klientów: począwszy od drukarń, poprzez agencje reklamowe, skończywszy na firmach z branż takich jak elektronika, telekomunikacja, bankowość, motoryzacja, turystyka czy produkty szybkozbywalne.

Jak zapowiada szef firmy, zainstalowane niedawno urządzenia stanowią część inwestycji zaplanowanych przez drukarnię Pasja: W związku z ciągłym rozwojem będziemy nadal inwestować w nowoczesne i wydajne technologie, zarówno w zakresie sitodruku jak i druku cyfrowego. Szczegółów z tym związanych nie możemy jeszcze zdradzić, ale m.in. dzięki kolejnym inwestycjom już wkrótce zaproponujemy naszym klientom zupełnie nowe możliwości produkcyjne.

Źródło: Basse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764