logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenia Wit-Color w ofercie Via Color

  PR 16.02.2016, przeczytano 1243 razy
ilustracjastrzałka

Wit-Color specjalizuje się w wielkoformatowych urządzeniach drukujących. Jest ceniona przez coraz większe grono specjalistów w branży poligraficznej. Nic dziwnego, skoro filozofia firmy brzmi: “Technology determines the future and quality makes difference”. Teraz produkty tej znanej na całym świecie marki dostępne są już w Polsce. A to wszystko na sprawą Via Color – wyłącznego jej dystrybutora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenia-wit-color-w-ofercie-via-color,27504,artykul.html

Ponieważ dbamy o jak najwyższą jakość i doskonały serwis, długo szukaliśmy godnego partnera do współpracy. Po dziesięciu miesiącach testów, kiedy wiedzieliśmy, że firma spełnia postawione przez nas standardy jakości, wprowadziliśmy produkty na rynek. Teraz, gdy mamy już pierwszych zadowolonych klientów, ruszamy z szeroko zakrojoną promocją. Chcemy by Wit-Color był rozpoznawalnym brandem również w Polsce. Podczas targów Rema Days pokażemy nowe modele ploterów tej marki.„ – mówił Radek Wojtkowski, manager VIA COLOR.

Czym wyróżniają się te urządzenia?

Innowacyjne głowice marki Ricoh Gen5, precyzyjne japońskie silniki, sterowanie DELTA, kompatybilne oprogramowanie i najwyżej jakości materiały oraz precyzja wykonania - to tylko niektóre argumenty przemawiające za tym, by przyjrzeć się bliżej tym urządzeniom.

Przede wszystkim dają one możliwość drukowania na prawie wszystkich dostępnych materiałach płaskich i rolowych min. na szkle ceramice, płytkach, tekturze falistej, tkaninach, banerach a nawet dywanach i materiały budowlanych.

Więcej informacji o urządzeniach Wit-Color można uzyskać na stronie viacolor.pl i na stoisku firmy Via Color na targach RemaDays.

Źródło: Via Color

viacolor.pl


?

Tekst opublikował użytkownik: prviacolor

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764