logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urządzenie wielofunkcyjne Brother MFC-L9550CDWT: drukowanie z technologią NFC

  PR 08.08.2014, przeczytano 1404 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother prezentuje nowe urządzenie wielofunkcyjne dedykowane dla grup roboczych, oddziałów firm oraz małych przedsiębiorstw – model MFC-L9550CDWT. Wprowadzany na rynek produkt oferuje funkcje drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania. Urządzenie idealnie sprawdzi się w miejscach gdzie panuje intensywny obieg dokumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/urzadzenie-wielofunkcyjne-brother-mfc-l9550cdwt%3A-drukowanie-z-technologia-nfc,22353,artykul.html

Model MFC-L9550CDWT to laserowe urządzenie wielofunkcyjne, które dostarcza wydruki z prędkością do 30 stron na minutę, zarówno w czerni i bieli, jak i w kolorze, przy czym pierwszy dokument jest gotowy w mniej niż 15 sekund. Wysoka rozdzielczość druku (2400 x 600 dpi.) sprawia, że użytkownik otrzymuje dokumenty bardzo dobrej jakości. Urządzenie MFC-L9550CDWT wyposażone zostało także w funkcję automatycznego drukowania, skanowania i kopiowania dwustronnego, które pozwalają znacząco zmniejszyć zużycie papieru. 

Nowe urządzenie Brother, zaprojektowane z myślą o wygodzie użytkownika, posiada intuicyjny kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD o przekątnej 12,3 cm, który w znaczący sposób ułatwia jego obsługę. Model pozwala również na swobodne korzystanie z technologii NFC, która umożliwia  drukowanie z urządzeń mobilnych bez konieczności łączenia się przez sieć oraz służy jako czytnik kart inteligentnych (zbliżeniowych).

Urządzenie MFC-L9550CDWT jest wyposażone w podajniki papieru o łącznej pojemności 800 arkuszy (250 + 500 + 50) oraz automatyczny podajnik dokumentów mieszczący 50 arkuszy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom czas poświęcany na uzupełnianie papieru ulega znacznemu skróceniu. Ponadto model jest kompatybilny z super wysokowydajnymi tonerami na 6000 stron (czarny i kolorowy), które pozwalają na obniżenie kosztów druku i osiągnięcie niskiego wskaźnika TCO (ang. Total Cost of Ownership – Całkowity Koszt Eksploatacji). 

MFC-L9550CDWT umożliwia także obsługę sieci przewodowej i bezprzewodowej. Urządzenie pozwala również na integrację z rozwiązaniami chmurowymi i mobilnymi. Przydatnym rozwiązaniem oferowanym przez model MFC-L9550CDWT jest możliwość bezpośredniego drukowania z oraz skanowania do usług internetowych, takich jak Box, Dropbox, Evernote, Facebook, Flickr, Google Drive, Picasa i SkyDrive. Producent zadbał również o to, żeby skanowanie i drukowanie było zapewnione z i do szerokiej gamy urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android czy Windows Phone, za pośrednictwem usług Apple AirPrint, Google Cloud Print oraz autorskiej aplikacji Brother – iPrint&Scan. Ponadto wydajny skaner pozwala na skanowanie do sieci (tylko dla Windows) oraz do FTP.

Urządzenie wielofunkcyjne MFC-L9550CDWT jest także kompatybilne z Brother Solutions Interface (BSI) – otwartym interfejsem, który daje producentom oprogramowania możliwość tworzenia zindywidualizowanych rozwiązań do zarządzania drukiem. Produkt posiada również 256 MB wbudowanej pamięci.

Model MFC-L9550CDWT jest zgodny z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Urządzenie jest objęte 3-letnią gwarancją. 

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764