logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

USA: Ploter Agfa Jeti Tauro H3300 UHS LED w firmie GSP

  PR 03.08.2021, przeczytano 1565 razy
ilustracjastrzałka

GSP – północnoamerykański dostawca systemów identyfikacji wizualnej dla branży handlu detalicznego, zwiększył niedawno swoje moce produkcyjne. Zakupił pierwszy w USA, najnowszy ploter inkjetowy z oferty firmy Agfa – Jeti Tauro H3300 UHS LED. Wesprze on działania GSP w obsłudze kampanii marketingowych, realizowane w jej czterech drukarniach (posiadających certyfikat G7) i obejmujące ponad 70 tys. punktów sprzedaży rozsianych po całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usa%3A-ploter-agfa-jeti-tauro-h3300-uhs-led-w-firmie-gsp,392514,artykul.html

Nasza partnerska współpraca z GSP rozkwita dzięki kontraktowi na zakup plotera Jeti Tauro H3300 UHS – mówi Deborah Hutcheson, dyrektor ds. rozwoju strategicznych biznesów i dystrybucji w Agfa Corporation North America. – Ten historyczny dla tej firmy krok milowy oznacza dostawę 12. rozwiązania drukującego marki Agfa do różnych lokalizacji GSP. Jest to zarazem pierwszy zakontraktowany przez nas model Jeti Tauro H3300 UHS w opcji półautomatycznej w USA”.

O 30% szybciej

Jak podkreśla Agfa, klienci GSP skorzystają na zaawansowanej technologii, na której bazuje Jeti Tauro H3300 UHS. Producent podkreśla, że model ten pracuje z prędkością o 30% wyższą od swoich poprzedników z tej samej serii (stąd skrót UHS – ultra high speed), łącząc w sobie najwyższą jakość druku z wszechstronnością i wydajnością. W wersji półautomatycznej, ploter Jeti Tauro H3300 UHS, został wyposażony w zautomatyzowany system odbierania zadrukowanych arkuszy.

Wybór tego rozwiązania z myślą o jednym z naszych zakładów produkcyjnych to najlepsze potwierdzenie wieloletniej, owocnej współpracy z firmą Agfa – mówi Elaine Scrima, wiceprezes operacyjny GSP. – Nasza zdolność do rozwijania się i wzbogacania oferty z myślą o stale rosnących potrzebach klientów idzie w parze z rozwojem naszych dostawców. Ploter Jeti Tauro H3300 UHS to istotna część zaplanowanej przez nas strategii wzrostu. Jesteśmy podekscytowani faktem bycia pierwszym partnerem firmy Agfa w Stanach Zjednoczonych, który skorzysta na tej zaawansowanej technologii”.

GSP to firma, która stara się przekuwać swoją strategię wzrostu w zwieńczone sukcesem kampanie promocyjne realizowane w sklepach detalicznych. Była ona za nie wielokrotnie nagradzana, a oferowane klientom rozwiązania mają zwiększać ruch i zainteresowanie konsumentów, obniżać koszty i wzbogacać doświadczenia kupujących. Stąd wśród jej propozycji znajduje się wsparcie dla właścicieli punktów sprzedaży detalicznej w zakresie zarządzania zasobami i kampaniami marketingowymi. Powołany przez GSP dedykowany zespół środowiskowy zajmuje się opracowywaniem personalizowanych rozwiązań dla poszczególnych punktów sprzedaży, uwzględniających mocowanie systemów identyfikacji wizualnej, kompleksową przebudowę sklepów pod kątem wizerunku, branding, produkcję i dostawę displejów oraz profesjonalnych fotografii, oferowanych przez sklepy spożywcze.

Wysokojakościowy druk na mediach sztywnych i giętkich

Jeti Tauro H3300 UHS LED, ochrzczony przez producenta mianem „Bestii”, zadrukowuje media o szerokości maksymalnej 3,3 m w czterech bądź sześciu kolorach z prędkością do 600 m2/h. Zaprojektowany został z myślą o wysokonakładowej, realizowanej w cyklach 24/7 produkcji. Producent podkreśla również jego wszechstronność: ten bazujący na technologii LED system umożliwia stosowanie mediów sztywnych i giętkich z – jak dodaje Agfa – najwyższą jakością i najniższym poziomem zużycia atramentu. Jego konstrukcja i parametry (w tym specjalne strefy próżniowe i systemy prowadzenia mediów) pozwalają m.in. na zadrukowywanie tektury falistej wykorzystywanej przy produkcji opakowań.

Najniższy na rynku poziom zużycia atramentów

W ploterze Jeti Tauro H3300 UHS LED znajdują zastosowanie dedykowane atramenty Anuvia UV LED, posiadające proekologiczny certyfikat GREENGUARD Gold. Zapewniają one – jak podaje Agfa – uzyskanie szerokiego gamutu kolorystycznego i żywych kolorów. Zastosowana tu, opatentowana przez Agfę technologia Thin Ink Layer pozwala z kolei na uzyskanie najniższego – jak podkreśla producent – poziomu zużycia atramentów na rynku. Z kolei system workflow Asanti odpowiada za sterowanie urządzeniem, automatyzując cały proces produkcji poligraficznej.

GSP buduje swój biznes – jak podaje – na spełnianiu oczekiwań oraz wymagań swoich partnerów z branży handlu detalicznego. Dlatego powołany z myślą o współpracy z nim i doradztwie zespół specjalistów poszukuje takiego sprzętu i rozwiązań, by – jak zapewnia firma – zwiększyć i przyspieszyć realizowaną przez firmę produkcję poligraficzną, uwzględniającą szerszy gamut kolorystyczny, niezawodność działania oraz synergię między maszynami i lokalizacjami GSP. Zdaniem kierownictwa zakup plotera Jeti Tauro H3300 UHS ma z jednej strony umocnić jej wiodącą pozycję na rynku, z drugiej – scementować wieloletnie partnerstwo z firmą Agfa.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764