WIADOMOŚCI

USA: Cyfrowe nośniki reklamy wygrywają w sądzie

redakcja   08.11.2017, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka
USA: Cyfrowe nośniki reklamy wygrywają w sądzie

16 października zakończyła się w Stanach Zjednoczonych bitwa sądowa, dotycząca billboardów elektronicznych. “Dekadę temu, jedna z agencji federalnych złożyła rutynowe zapytanie w sprawie nowej technologii, jaką były wprowadzane wtedy billboardy elektroniczne. Sąd uznał wówczas, że regulacje federalne stosowne dla całego terenu Stanów Zjednoczonych są zgodne z Konstytucją”, powiedziała Nancy Fletcher, CEO Outdoor Advertising Association of America.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usa:-cyfrowe-nosniki-reklamy-wygrywaja-w-sadzie,34407,artykul.html

Wspomniane wytyczne zostały przygotowane przez Federal Highway Administration i dotyczyły czasu wyświetlania reklam, nie używania mocnego światła i błysków, a także sugerowały sposób rotacji reklam. Zasady te weszły w życie w 2007 roku i są stosowane do dzisiaj.

W 2013 roku Stowarzyszenie Scenic America, będące przeciwnikami billboardów w przestrzeni publicznej pozwało jednak Federal Highway Administration oraz jej agendę prowadzącą - Departament Transportu. Sprawa sądowa, prowadzona w sądzie federalnym, dotyczyła tego czy wytyczne stosowane przez FHA były zgodne z procedurami wdrażania nowych technologii oraz czy „nowoczesny sposób oświetlenia” nie stoi w sprzeczności z prawem federalnym.

Sprawa została odrzucona w 2014 roku, jednak Scenic America złożyła apelację. W 2015 panel trzech sędziów wysłuchał sprawy, ale ponownie zawyrokował przeciwko Scenic America. Ugrupowanie złożyło kolejną apelację, ale 16 października 2017 Sąd Najwyższy odrzucił wniosek rozpatrzenia sprawy, zamykając tym samym drogę sądową i uznając przepisy Federal Highway Administration za zgodne z Konstytucją.

Według danych OAAA w Stanach Zjednoczonych jest ponad 7 300 billboardów elektronicznych. Często wykorzystywane są one do pomocy lokalnym władzom w ważnych sprawach (m.in pomoc w odnalezieniu zaginionych dziec, tzw. Amber Alerts, czy informacji kryzysowych).

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Raporty Signs.pl
    logo outdoorlogo digital signage
WIĘCEJ
R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone