logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usługa Autopay w reklamie TV Banku Millennium

  PR 26.07.2019, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się emisja reklamy Banku Millennium, w której, wśród innych korzyści dostępnych dla użytkowników aplikacji mobilnej, została pokazana usługa automatycznej płatności za autostrady Autopay.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-autopay-w-reklamie-tv-banku-millennium,383378,artykul.html

Reklama aplikacji mobilnej jest nową wersją spotu emitowanego od 12 lipca. W tej odsłonie kampanii zaprezentowana została także usługa automatycznych płatności za autostrady Autopay firmy Blue Media – rozwiązanie to Bank Millennium, jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił w najnowszej wersji swojej aplikacji mobilnej. Dzięki temu klienci banku – tak jak bohaterowie reklamy, kitesurferzy, wracający samochodem z wyprawy nad morze - mogą przejechać przez bramki na wybranych autostradach nie wyciągając portfela. Opłata za przejazd pobierze się automatycznie po zjeździe z autostrady. System automatycznych płatności Autopay działa na autostradzie A1, a od 16 lipca także na autostradzie A4 na odcinku Kraków-Katowice.

- Wprowadzenie usługi Autopay zostało bardzo dobrze przyjęte przez użytkowników naszej aplikacji. W niecałe dwa tygodnie od udostępnienia, ponad 2000 osób zarejestrowało się w Autopay za pośrednictwem aplikacji Banku Millennium. Nasza bankowość mobilna ma przede wszystkim ułatwiać codzienne życie klientów - teraz dzięki niej wygodniejsze staną się także podróże, co jest szczególnie ważne w okresie wakacyjnych wyjazdów – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Usługa dostępna jest w najnowszej wersji (4.34) aplikacji mobilnej Banku Millennium. Aplikacja zapewnia dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Pozwala błyskawicznie wykonać wiele transakcji, np. płacić telefonem jak kartą i przelewać pieniądze z telefonu na telefon, bez konieczności posiadania numeru konta odbiorcy. Ma szerokie możliwości personalizacji - można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. Pozwala na logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID. Można w niej znaleźć funkcję chatbota realizującego transakcje, z którym można rozmawiać w języku naturalnym podobnie jak z człowiekiem. Aplikacja mobilna Banku Millennium wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego z wykorzystaniem kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Klienci mogą kupować za jej pośrednictwem bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi, zaktualizować dane dokumentu tożsamości i dokonywać wielu innych czynności – teraz także wygodnie zapłacić za przejazd autostradą.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych, w kinach oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764