Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa drukowania publikacji „Księga pamięci Opatowa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa drukowania publikacji „Księga pamięci Opatowa”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8220d1a0-acd5-4d55-8431-2d224fc80790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00565982/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.47 Usługa drukowania - księga Pamięci Opatowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca wraz z
ofertą będzie zobowiązany do złożenia jednej sztuki próbki druku - publikacji spełniającej następujące wymogi:
- publikacja w oprawie twardej, szyto-klejonej, z wykorzystaniem okleiny typu Geltex.
Środek - objętość: minimum: 400 stron, papier niepowlekany, minimum po 10 czarnobiałych i kolorowych zdjęć lub grafik.
UWAGA: niżej opisany sposób przekazania dotyczy tylko i wyłącznie próbki.
Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przekazania przedmiotowego środka
dowodowego tj. próbki.
Próbkę należy złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu w sekretariacie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, przy ul.
Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 oraz z 2024 r. poz. 467 i 1222) lub za pośrednictwem posłańca.
Opakowanie winno być wyraźnie oznaczone: „PRÓBKA W POSTĘPOWANIU - USŁUGA DRUKOWANIA PUBLIKACJI, ZNAK:
DPR.271.32.2024”. Próbkę należy złożyć do dnia i godziny określonej w pkt. 1 Rozdziału XVIII SWZ pn. SPOSÓB I TERMIN
SKŁADANIA I OTWARCIE OFERT.
Na opakowaniu z próbką dostarczoną Zamawiającemu zostanie oznaczona data i godzina jej złożenia.
Próbka jest wymagana w celu oceny złożonej oferty w ramach kryteriów oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
Zamawiający nie przewiduje wezwania do złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnień przedmiotowych środków dowodowych tj. próbki,
Wykonawca, po upływie terminu do składania ofert, nie może samodzielnie złożyć lub uzupełnić lub wyjaśniać przedmiotowych
środków dowodowych. Próbka złożona po terminie, o którym mowa powyżej, jak i brak złożenia próbki, złożenie przez tego samego
Wykonawcę więcej, niż jednej próbki, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie przesyłki z próbką w przypadku nieprawidłowego jej oznaczenia.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez admin
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania publikacji „Księga pamięci Opatowa” z nadanym numerem ISBN, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem publikacji do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Warszawie (ul. Elektronowa 2, 03-216 Warszawa), według specyfikacji szczegółowo opisanej w Załączniku nr 1 do SWZ.
Nakład: 500 egzemplarzy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w kryterium „Cena”:
punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena brutto
C = --------------------------------------- x 40 pkt x 100%
cena oferty badanej
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium
Cena najniższa - to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu,
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40 punktów.
Zasady oceny ofert w kryterium „Jakość publikacji” (J):
W kryterium „Jakość publikacji” oferta zostanie oceniona na podstawie dołączonej do oferty 1 próbki publikacji spełniającej następujące wymogi:
publikacja w oprawie twardej, szyto-klejonej, z wykorzystaniem okleiny typu Geltex. Środek - objętość: minimum: 400 stron, papier niepowlekany, minimum po 10 czarnobiałych i kolorowych zdjęć lub grafik
Punkty w tym kryterium będą przyznane na podstawie wspólnej oceny członków Komisji przetargowej opartej o ocenę organoleptyczną (tj. poprzez zmysły dotyku oraz wzroku) dostarczonej próbki. Zamawiający podda ocenie przedłożoną próbkę, przyznając punkty w następujących podkryteriach według poniższej skali ocen:
1) sposób wykonania oprawy:
a) Zamawiający podda ocenie swobodne i kontrolowane układanie się grzbietu i okładki podczas otwierania i zamykania publikacji bez oporu, idealnie wzdłuż bigów, bez dodatkowych niekontrolowanych zagięć, zarówno na okładce, jak i na grzbiecie, zarówno w pozycji otwartej przez środek wkładu, jak i w pozycji otwartej blisko każdej z okładek.
Jakość bardzo dobra - 15 pkt.
Jakość dobra - 10 pkt.
Jakość podstawowa - 5 pkt.
Jakość niezadowalająca – 0 pkt.
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w ppkt. 1) lit. a) nie sumują się.
b) Zamawiający podda ocenie otwieralność książki zarówno w pozycji otwartej przez środek wkładu, jak i w pozycji otwartej blisko każdej z okładek, strony układające się płasko, bez nadmiernego unoszenia się i leżące bez konieczności ich przytrzymywania ręką.
Jakość bardzo dobra - 15 pkt.
Jakość dobra - 10 pkt.
Jakość podstawowa - 5 pkt.
Jakość niezadowalająca – 0 pkt.
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w ppkt. 1) lit. b) nie sumują się.
c) Zamawiający podda ocenie brak trwałych odkształceń wkładu publikacji po wielokrotnym i pełnym (180 stopni) otwarciu i zamknięciu, brak trwałego odkształcenia grzbietu (wygięcie do środka wkładu), powrót do stanu pełnego zamknięcia wkładu
i okładki, bez otwierania się i rozwarstwiania wkładu w miejscach pełnego otwarcia.
Jakość bardzo dobra - 15 pkt.
Jakość dobra - 10 pkt.
Jakość podstawowa - 5 pkt.
Jakość niezadowalająca – 0 pkt.
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w ppkt. 1) lit. c) nie sumują się
2) Odwzorowanie kolorystyczne
Zamawiający podda ocenie odwzorowanie kolorystyczne i ostrość druku zdjęć. Kolorystyka zdjęć naturalna, zrównoważone nasycenie kolorów i kolory idealnie dopasowane, adekwatne nasycenie barw dające efekt ostrości druku.
Jakość bardzo dobra - 15 pkt.
Jakość dobra - 10 pkt.
Jakość podstawowa - 5 pkt.
Jakość niezadowalająca – 0 pkt.
Oceniana próbka w tym podkryterium otrzyma maksymalnie 15 punktów.
Punkty w zakresie określonym w ppkt. 2) nie sumują się.
Maksymalna łączna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60 punktów.
„Jakość publikacji” (J) = suma otrzymanych punktów w poszczególnych podkryteriach w ppkt. 1) lit. a – lit. c. oraz ppkt. 2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość publikacji
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 3 poniżej (aktualnych na dzień złożenia).
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy to:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym źródło, wówczas zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów);
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
• art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) - wg załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą będzie zobowiązany do złożenia jednej sztuki próbki druku - publikacji spełniającej następujące wymogi:
- publikacja w oprawie twardej, szyto-klejonej, z wykorzystaniem okleiny typu Geltex. Środek - objętość: minimum: 400 stron, papier niepowlekany, minimum po 10 czarnobiałych i kolorowych zdjęć lub grafik.
Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przekazania przedmiotowego środka dowodowego tj. próbki.
Próbkę należy złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu w sekretariacie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, przy ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 oraz z 2024 r. poz. 467 i 1222) lub za pośrednictwem posłańca.
Opakowanie winno być wyraźnie oznaczone: „PRÓBKA W POSTĘPOWANIU - USŁUGA DRUKOWANIA PUBLIKACJI, ZNAK: DPR.271.32.2024”. Próbkę należy złożyć do dnia i godziny określonej w pkt. 1 Rozdziału XVIII SWZ pn. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIE OFERT.
Próbka jest wymagana w celu oceny złożonej oferty w ramach kryteriów oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:
a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI (jeżeli dotyczy)
b) pełnomocnictwo:
gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z
treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-14
źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych
Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.