logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usługa lokowania produktu w Havas Media Group

  PR 03.12.2015, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Nowa technologia cyfrowego product placementu pozwala zmienić każdy przekaz telewizyjny w wyrafinowaną reklamę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-lokowania-produktu-w-havas-media-group,26743,artykul.html

Reklamodawców martwi rosnąca rzesza osób, które unikają tradycyjnej reklamy, dlatego te stają się coraz bardziej wyrafinowane. Nowa technologia, dostępna jako usługa w Havas Media Group i realizowana we współpracy z firmą Mirriad, umożliwia product placement skrojony na miarę odbiorców danego programu czy filmu.

Dzięki technologii, produkty lub marki mogą pojawić się w konkretnych scenach na zasadzie product placementu lub też, jako wzmocnienie przekazu, w formie reklamy wyświetlanej np. na ścianie w tle sceny. Technologia pozwala na lokowanie produktu w zależności od tego, do kogo skierowany jest przekaz tak, aby pasował do płci, wieku, a nawet przychodu grupy docelowej. Chodzi o to, żeby każdą markę pokazać w jak najlepszym kontekście, produkt nie tylko ma wyglądać dobrze, ale ma przede wszystkim przekazywać konkretną wartość z punktu widzenia reklamodawcy.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764