logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usługa Not Recommend odzyskała ponad 3,9 miliona złotych

  PR 17.06.2019, przeczytano 256 razy

Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-not-recommend-odzyskala-ponad-3%2C9-miliona-zlotych,382929,artykul.html

Dzięki usłudze Not Recommend pozwalającej udostępniać partnerom programu dane o firmach nierzetelnych, budowana jet zaufana sieć uczestników rynku reklamowego w Polsce. Program działa no polskim rynku już od ponad 10 lat. Firmy uczestniczące w programie cenią sobie rolę mediatora, pozwalającą skutecznie rozwiązywać spory natury finansowej pomiędzy firmami z branży reklamowej.

Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści:

  • zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów
  • podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
  • daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
  • promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
  • zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764