logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Usługa Not Recommend odzyskała ponad 3,9 miliona złotych

  PR 17.06.2019, przeczytano 310 razy

Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-not-recommend-odzyskala-ponad-3%2C9-miliona-zlotych,382929,artykul.html

Dzięki usłudze Not Recommend pozwalającej udostępniać partnerom programu dane o firmach nierzetelnych, budowana jet zaufana sieć uczestników rynku reklamowego w Polsce. Program działa no polskim rynku już od ponad 10 lat. Firmy uczestniczące w programie cenią sobie rolę mediatora, pozwalającą skutecznie rozwiązywać spory natury finansowej pomiędzy firmami z branży reklamowej.

Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści:

  • zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów
  • podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
  • daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
  • promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
  • zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Huion prezentuje swoje najnowsze tablety graficzne Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
Podtoruński dostawca stojaków reklamowych przestawił produkcję na automaty do dezynfekcji rąk
Rodzinna firma Novar z okolic Torunia dzięki gwarancjom kredytowym Banku Gospodarstwa Krajowego nie tylko przetrwała pandemię, ale także zdołała uruchomić innowacyjny projekt, pomagający w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Rozpoczęła produkcję automatów do dezynfekcji rąk.
Zapraszamy na bezpłatne webinarium poświęcone wyjątkowej wylewanej folii do reklam podświetlanych i kasetonów 3M. Na naszym spotkaniu pokażemy Państwu na żywo jak działa folia, dopasujemy rodzaje folii do zastosowań, pokażemy fajne przykłady realizacji reklam, opowiemy trochę o warunkach technicznych i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.
Po kilku kwartałach spadków w II kwartale br. wskaźniki widoczności reklam displayowych w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu COVID-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764