Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina – 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina – 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad842917-7971-439b-8224-72a81322560c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190853/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad842917-7971-439b-8224-72a81322560c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ,
2) poczta elektroniczna: zamowienia@nifc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu o komunikacji elektronicznej.
5. Szczegółowe informacje na temat komunikacji i korespondencji elektronicznej przedstawione są w § 7-11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Wydruk próbny – przedmiotowy środek dowodowy składany wraz z ofertą na część 3 zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 1) oraz w § 10 ust. 1 pkt 3) SWZ, należy złożyć do dnia 06.12.2024 r. do godz. 12:00 w postaci modelu fizycznego na adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, Dział Administracji, parter, wejście od ul. Tamka czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 do 15:00, z zastrzeżeniem, że w dniu, w którym upływa termin składania ofert próbki można złożyć do godz. 12:00. Próbki powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Próbki należy opisać w następujący sposób:
„Próbka do postępowania pn. Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina – część 1 sprawa nr ZP.25.39.2024.1, nie otwierać przez dniem 06.12.2024 r., godz. 12:30”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Narodowy Instytut Fryderyka Chopina z siedzibą przy ul. Tamka 43, 00-355 w Warszawie. 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina pod adresem: ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa lub poprzez e-mail iod@nifc.pl. Szczegółowe informacje przedstawione są w § 21 ust. 1 i 2 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp przedstawione są w § 21 ust. 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.25.39.2024.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Druk książki „Chopins’ Warsaw” Piotra Mysłakowskiego w nakładzie 500 egzemplarzy, druk offsetowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Druk książki „W cieniu Chopina, Karłowicza i Szymanowskiego. Szkice i studia o muzyce z czasów Młodej Polski” Marcina Gmysa w nakładzie 500 egzemplarzy, druk offsetowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Druk książki dla dzieci „Chopin. Książka obrazkowa Zosi Dzierżawskiej” w nakładzie 500 egzemplarzy, druk offsetowy lub cyfrowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wydruku próbnego
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Druk książek dla dzieci w serii „Mały Chopin” oraz książki z łamigłówkami „Na tropie Konkursu Chopinowskiego” w łącznym nakładzie 6 000 egzemplarzy, druk offsetowy:
a) Frycek i Bazyliszek – 1500 egz.
b) Frycek i nuty cz. 1 – 1500 egz.
c) Frycek i nuty cz. 2 – 1500 egz.
d) Frycek. Książka kontrastowa dla niemowląt – 500 egz.
e) Frycek i talent. Picturebook dla młodzieży – 500 egz.
f) Na tropie Konkursu Chopinowskiego (książka z łamigłówkami) – 500 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 1d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 2d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający określa w tym zakresie warunki udziału dotyczące doświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) dla części 1 – Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia, polegające na druku książki (wydawnictwa książkowego) o objętości co najmniej 250 stron w nakładzie co najmniej 300 egzemplarzy, z których każde było o wartości nie niższej niż 17 000,00 zł brutto;
b) dla części 2 – Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia, polegające na druku książki (wydawnictwa książkowego) o objętości co najmniej 270 stron w nakładzie co najmniej 300 egzemplarzy, z których każde było o wartości nie niższej niż 14 000,00 zł brutto.
c) dla części 3 – Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia, polegające na druku książki obrazkowej (picturebooka) o objętości co najmniej 21 stron w nakładzie co najmniej 300 egzemplarzy, z których każde było o wartości nie niższej niż 17 000,00 zł brutto,
d) dla części 4 – Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia, z których każde obejmowało druk co najmniej 5 książek (każda co najmniej o objętości 16 stron) w łącznym nakładzie co najmniej 4 000 egzemplarzy, z których każde było o wartości nie niższej niż 62 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie, co do liczby usług, przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie części 1, 2 i 4 – informacji, dotyczących liczby miesięcy gwarancji udzielonej na wykonany przedmiot zamówienia. Informacje te pozwolą ocenić oferty złożone na części 1, 2 i 4 i ,odpowiednio do oferowanej części, przyznać im punkty w kryterium oceny ofert pod nazwą „Gwarancja” wskazanym w § 18 ust. 1 pkt 1) pozycja tabeli 2 i opisanym w § 18 ust. 2 pkt 3) SWZ;
2) w zakresie części 3 – modelu fizycznego w postaci wydruku próbnego zwanego dalej „Wydrukiem próbnym”, sporządzonego zgodnie z opisem podanym w § 10 ust. 1 pkt 3) SWZ, który pozwoli ocenić oferty złożone na część 1 i przyznać im punkty w kryterium oceny ofert pod nazwą „Jakość wydruku próbnego” przedstawionym w § 18 ust. 1 pkt 2) pozycja tabeli 2 i opisanym w § 18 ust. 2 pkt 4) SWZ.
Wskazane wyżej w pkt 1 i 2 przedmiotowe środki dowodowe służą, odpowiednio do oferowanej części, potwierdzeniu zgodności oferowanej usługi z cechami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 . Formularze cenowe przygotowane według załącznika A do SWZ dla części 1, załącznika B do SWZ dla części 2, dla części 3, załącznika C do SWZ dla części 4 załącznika D do SWZ, określające ceny jednostkowe poszczególnych publikacji w każdej z części. 2. Odpowiednio do oferowanej części zamówienia Załączniki nr 1a, nr 1b, nr 1 c i nr 1 d do SWZ stanowiące Opis przedmiotu zamówienia dla danej części, uzupełnione o informacje na temat przewidywanego do wykonania przedmiotu zamówienia rodzaju papieru, materiału pokryciowego dla poszczególnych druków, zgodnie z zasadami przedstawionymi w § 10 ust. 1 pkt 4 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
1) opóźnień niewynikających z winy Wykonawcy, opóźnień wynikających z przyczyn określonych w § 2 ust. 1 Umowy i § 6
Umowy lub wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie Przedmiotu
Zamówienia,
2) działań osób trzecich uniemożliwiających lub wpływających na opóźnienie wykonanie Przedmiotu Zamówienia, które to
działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron;
3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub
Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4) zmiany obowiązujących przepisów prawnych;
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
6) niewykonania części Przedmiotu Zamówienia przez Wykonawcę;
7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
8) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania Przedmiotu Zamówienia, które nie wynika z okoliczności leżących po
stronie Wykonawcy;
9) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia w szczególności w przypadku kiedy ograniczenie takie jest wynikiem rezygnacji z
części Publikacji, o których mowa w § 1 Umowy, jeżeli brak rezygnacji spowodowałby szkodę po stronie Zamawiającego lub
rezygnacja wynikałaby z okoliczności faktycznych dotyczących tych Zleceń uniemożliwiających ich realizację.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy o następującym zakresie i charakterze:
1) wydłużenie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1–3 i 6–7;
2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość niewykonanej części Przedmiotu Zamówienia), pkt 2 (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość niewykonanej części Przedmiotu Zamówienia z uwagi na działanie osób trzecich lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy a związanych z działaniami
osób trzecich), pkt 3 (zmiana zależna od zmiany kosztów związanych ze zmianą sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
pkt 5 (zmiana ograniczona do zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku; cena netto
pozostanie bez zmian, zwiększona zostanie cena brutto Umowy), pkt 7 i 9 (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia
o wartość niewykonanych części Przedmiotu Zamówienia).
3) zakresu Przedmiotu Zamówienia w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmniejszenie zakresu Przedmiotu Zamówienia w zakresie niewykonanym), pkt 2 (zmniejszenie zakresu Przedmiotu Zamówienia w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu Przedmiotu Zamówienia o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy a związany z działaniami osób trzecich), pkt 3 (zmiana zakresu Przedmiotu Zamówienia uzależniona od nowego sposobu wykonania przedmiotu Umowy), pkt 4 (zmniejszenie zakresu Przedmiotu Zamówienia w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu Przedmiotu Zamówienia o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy a wynikający z zasad wiedzy technicznej), pkt 5 (zmiana zakresu Przedmiotu Zamówienia związana z wprowadzeniem zmiany stanu prawnego), pkt 6 i 9 (zmniejszenie zakresu Przedmiotu Zamówienia o usługi niewykonane), pkt 7 (zmniejszenie zakresu Przedmiotu Zamówienia o usługi niewykonane lub zwiększenie zakresu usług o zakres niezbędny dla wykonania Przedmiotu Zamówienia a wynikający z wystąpienia Siły wyższej),
4) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 niniejszego paragrafu.
3. Niezależnie od postanowień ust. 1–2 powyżej, zmiana Umowy może zostać dokonana w sytuacjach przewidzianych w Pzp.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie wymaga zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego Formularza ofertowego na Platformie e- Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-04
źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych
Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.