logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Warszawa: Usługa w zakresie druku,oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowej.

Oferta ważna do:19.11.2019 godz. 12:00
Odsłon: 177

Ogłoszenie nr 621403-N-2019 z dnia 2019-11-12 r.

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie: Usługa w zakresie druku,oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowej.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 32578800000000, ul. Al. Solidarności 105 , 00-140 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6202881 - 87, e-mail annap@iaepan.edu.pl, faks 226 240 100.
Adres strony internetowej (URL): www.iaepan.edu.pl/przetargii
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna PAN
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.iaepan.edu.pl/przetargii

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.iaepan.edu.pl/przetargii

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przy użyciu środków komunikacji elektronicznej operatora pocztowego,gońca lub osobiście.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie druku,oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowej.
Numer referencyjny: ZP-10/IAEPAN/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa druku publikacji naukowej wraz z oprawą introligatorskią i dostarczenia nakładu do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. publikacji naukowej.

II.5) Główny kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79821000-5
79823000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Może ubiegać się wykonawca,który zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia dzielności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 usług obejmujących druk wraz z oprawą introligatorską i dostawą, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, dla 5 zamawiających, którymi są uniwersytety, instytuty naukowe, muzea lub inni wydawcy o podobnym charakterze; dla potwierdzenia wykonawca ubiegający się zamówienie złoży wykaz zrealizowanych usług stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na wniosek Zamawiającego, w związku z nieprzewidzianymi okolicznościami losowymi dotyczącymi przedstawiciela lub podwykonawcy Zamawiającego uczestniczących w przygotowaniu materiałów do realizacji przedmiotowego zamówienia, Strony za obopólnym porozumieniem mogą zmienić termin realizacji prac objętych umową, określony w § 2, na podstawie pisemnego Aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Gospodarka rolna społeczności tzw. Kultury Łużyckie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • objętość: 268 strony, w tym 13 stron kolorowych (38, 39, 41, 43, 44, 45, 49, 50, 53, 54, 58, 63, 148) • nakład 200 egz. • papier: kreda matowa 115 g • okładka kartonowa, 4+0, folia matowa • oprawa klejona • CD zamieszczone na końcu każdego egzemplarza książki w foliowej kopercie (nadruk CMYK + tłoczenie danych) • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Bodzia, Warszawa 2015
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: et al. Przestrzeń osadnicza wczesnośredniowiecznego Radomia t. 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • objętość: 262 strony, w tym 35 stron kolorowych (14, 15, 48, 56, 59, 60, 61, 63, 75, 76, 77, 79, 81, 85, 96, 97, 98, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214) • nakład 200 egz. • papier: kreda matowa 115 g • okładka kartonowa, 4+0, folia matowa • oprawa klejona • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Przestrzeń osadnicza wczesnośredniowiecznego Radomia t. 1, Warszawa 2015
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakośc portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kultura duchowa społeczności zamieszkujących ziemie polskie w późnym paleolicie i mezolicie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: B5 • objętość: 272 strony, 4+4 • nakład 150 egz. • papier: kreda matowa 115 g • okładka twarda, 4+0, folia matowa • oprawa szyta • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: I. Sobkowiak-Tabaka Rozwój społeczności Federmesser…, Warszawa 2017
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Archeologiczne Zeszyty Autostradowe, 21: T. Gralak, Osadnictwo z późnego okresu wpływów rzymskich i początku okresu wędrówek ludów na stanowiskach Polwica 4 i 5 oraz Skrzypnik 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • Objętość: 270 stron, w tym 41 stron kolorowych (strony kolorowe: 16, 18, 19, 20, 28, 32, 34, 36, 41, 45, 47, 49, 51, 52, 59, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 73, 75, 77, 83, 86, 88, 90, 96, 104, 109, 125, 132, 134, 135, 144, 155, 156, 158, 166, 171) • nakład 150 egz. • papier: offset 90 g • okładka kartonowa, 4+0, folia błysk • oprawa klejona • wklejka 4+0 (format 1326 x 297 mm; wklejona krótszym bokiem między stronami 8 i 9) • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Archeologiczne Zeszyty Autostradowe 20, Wrocław 2017
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: et al. Współczesne metody badań wczesnośredniowiecznych grodów Europy Środkowo-Wschodniej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • Objętość: 328 stron, w tym 162 strony kolorowe (str: 24, 25, 26, 27, 29, 30, 32, 42, 44, 45, 48, 49, 50, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 68, 70, 72, 78, 79, 89, 93, 94, 95, 96, 98, 99, 101, 103, 104, 106, 107, 108, 109, 110, 112, 113, 115, 116, 119, 124, 125, 126, 128, 129, 131, 132, 133, 134, 135, 140, 141, 142, 143, 144, 146, 148, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 162, 163, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 178, 180, 181, 182, 183, 186, 187, 188, 189, 190, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 206, 207, 208, 210, 211, 212, 215, 221, 224, 225, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 246, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 257, 258, 261, 268, 269, 270, 272, 273, 274, 275, 276, 278, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 292, 294, 295, 296, 298, 299, 300, 304, 306, 307, 308, 309, 311, 312, 320, 321, 323) • nakład 250 egz. • papier: offset 90 g • okładka kartonowa, 4+0, folia błysk • oprawa klejona • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Archeologiczne Zeszyty Autostradowe 20, Wrocław 2017
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 56,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Czasopismo Archaeologia Polona 50 (2019)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: B5 • Objętość: 240 stron, w tym 30 stron kolorowych (strony kolorowe: 14, 43, 66, 114, 116, 124, 131, 132, 134, 139, 140, 142, 143, 151, 152, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 187, 203, 219, 220, 223, 238) • nakład 230 egz. • papier: offset 90 g • okładka kartonowa, 2+0, folia błysk + Hot stamping • oprawa klejona • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Archaeologia Polona 55, Warszawa 2018 Część VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Czasopismo Archeologia 68
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • Objętość 174 strony, w tym 5 stron kolorowych (str: 61, 63, 75, 137, 147) • nakład 260 egz. • papier: kreda silk 115 g • okładka kartonowa, 3+1, folia matowa • oprawa klejona • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Archeologia 67, Warszawa 2018
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Czasopismo Archeologia Polski 64:2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: B5 • Objętość 390 stron, w tym 34 stron kolorowych (str: 13, 23, 25, 48, 49, 50, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 83, 119, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 144, 145, 150, 161, 165, 182, 208, 214, 242, 264, 309, 310, 311, 325) • nakład 260 egz. • papier: offset 90 g, jedna kartka (s.7-8; 1+0) kreda 100 • okładka kartonowa, 3+1, folia matowa • oprawa klejona • 2 wklejka 1+1 (format 243x236 mm; dwustronne, wklejone między stronami 256 i 257 oraz 290 i 291) • Nadbitki: 10 egz. = s.125-155, 2 egz. = s. 339-345. zszyte zszywką oprawione w kartonową okładkę tomu • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Archeologia Polski, 63, Warszawa 2018
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Czasopismo Fasciculi Archaeologicae et Historicae 32:2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • Objętość: : 244 strony, w tym 105 stron kolorowych (str. 9-10, 12-16, 19, 26-29, 36-37, 39-48, 55, 61-66, 73-79, 104, 118-125, 133-140, 148-149, 151-154, 156, 166-173, 175-179, 181-183, 190-198, 202, 204, 206, 212, 214-216, 218-220, 226, 228-233, 242) • nakład 200 egz. • papier: kreda silk 115 g • okładka kartonowa, 250 g, 4+0, folia błysk • oprawa klejona • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Fasciculi Archaeologicae et Historicae 31:2018
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Jakośc portfolio 40,00
Cena brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Czasopismo Kwartalnik Historii Kultury Materialnej 3:2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: B5 • Objętość: 104 strony o numeracji 297-400, w tym 14 strony kolorowe (strony kolorowe: 337, 341, 342, 343, 360, 361, 362, 365, 366, 367, 368, 369, 386, 388) • nakład 300 egz. • papier: kreda silk 115 g • okładka kartonowa, 250 g, 2+1, folia błysk • oprawa klejona • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Kwartalnik Historii Kultury Materialnej 2:2019, Warszawa 2019
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakość portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Czasopismo Przegląd Archeologiczny 67:2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: A4 • Objętość: 362 strony, w tym 122 strony kolorowe (strony kolorowe: 2, 36, 37, 41, 61-63, 92, 102, 105-110, 112-114, 121-124, 127, 133, 134, 150-158, 160-164, 166, 167, 178, 180-217, 220, 222, 233-235, 238, 241, 243, 244, 247, 250-252, 257-259, 261, 262, 264, 267, 269, 270, 274, 276, 279, 292, 295, 297-301, 309-311, 313, 317, 325, 333, 336, 346, 348) • nakład 250 egz. • papier: offset 90 g • okładka kartonowa, 250 g, 4+1, folia błysk • oprawa klejona • wklejka 4+0 (format 592 x 297 mm; wklejona krótszym bokiem między stronami 124 i 125) • płyta CD (tłoczenie danych, zawartość – 9 plików pdf): koperta plastikowa, wklejona na III stronie okładki każdego egzemplarza czasopisma; nadruk 4 kolory • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Przegląd Archeologiczny 66, Wrocław 2018
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakośc portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Czasopismo Sprawozdania Archeologiczne 71:2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• format: B5 • objętość: 484 strony, w tym 129 stron kolorowych (str. 13, 14, 20, 21, 28, 29, 30, 31, 33, 44, 48, 52, 54, 56, 57, 74, 77, 78, 92, 94, 97, 98, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 114, 115, 116, 117, 118, 127, 128, 132, 134, 156, 162, 171, 198, 200, 201, 202, 204, 205, 206, 209, 212, 221, 225, 226, 230, 232, 245, 248, 249, 250, 251, 252, 254, 255, 257, 260, 264, 266, 276, 277, 278, 281, 282, 284, 289, 292, 293, 294, 297, 305, 307, 308, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 317, 318, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 329, 330, 331, 333, 342, 348, 349, 350, 351, 360, 361, 363, 364, 369, 373, 378, 388, 394, 402, 408, 409, 410, 411, 415, 420, 424, 427) • nakład 300 egz. • papier: kreda matowa 115 g • okładka kartonowa, 4+0, folia błysk • oprawa klejona • wklejka 4+0 (format: 310 x 225 mm; wklejona krótszym bokiem między strony 362-363) • wydruk próbny + proof okładki i stron kolorowych; • Jakość, forma, kolorystyka i układ publikacji – nie gorsze niż w publikacjach wzorcowych Zamawiającego: Sprawozdania Archeologiczne 70:2018, Kraków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakośc portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Broszura jubileuszowa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• Format: B5 (166 x 240 mm). • Objętość: 12 stron, w tym 4 strony kolorowe (strony kolorowe: 2, 6, 7, 12). • Nakład: 250 egz. • Papier: satyna 100 g. • Okładka: miękka, satyna 250 g, 4+0, folia błyszcząca. • Oprawa: zeszytowa, zszywki. • wydruk próbny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79820000-8, 79821000-5, 79823000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Jakośc portfolio 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/usluga-w-zakresie-druku%2Coprawy-introligatorskiej-i-dostawy-publikacji-naukowej.%2C-warszawa,78387,ogloszenie.html

http://www.iaepan.edu.pl/przetargii
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764